af.acetonemagazine.org
Nuwe resepte

Gebakte varksteak

Gebakte varksteak


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.


Ons sny die varkvleis in dik skywe omtrent 'n vinger en sny elke sny op die rande om dit, plaas dit dan in 'n oondbak.

Skil die knoffelhuisies, maal dit en vryf dit dan met 'n bietjie sout. Voeg die olie geleidelik by, soos mayonnaise, terwyl u die hele tyd roer totdat u 'n pasta kry.

Voeg die sous en speserye oor die knoffel, voeg nog 100 ml water by, want die sous moet die vleis bedek. Gooi die sous oor die vleis, bedek die skinkbord met aluminiumfoelie en sit die steak in die oond teen 220C vir 1 uur.

Ek het die polenta steak bedien!

Goeie eetlus!


Wat ons nodig het vir varkvleis met ui en gerookte, gebakte, ou resep

Gaarmaaktyd: 1 uur 30 minute

  • -1 kg gedeeltelik ontvette kap, die nek of varkboud werk ook
  • -200 g gerookte kaizer
  • -1 wortel
  • -2 uie, ongeveer 300 g
  • -4-5 knoffelhuisies
  • -2 teelepels gerasperde sout
  • -1 teelepel tiemie
  • -1 teelepel vars gemaalde peper
  • -250 ml water
  • -30 ml witwyn-opsioneel

Wat ons nodig het vir varkvleis met ui en gerookte, gebakte, ou resep

Gaarmaaktyd: 1 uur 30 minute

  • -1 kg gedeeltelik ontvette kap, die nek of varkboud werk ook
  • -200 g gerookte kaizer
  • -1 wortel
  • -2 uie, ongeveer 300 g
  • -4-5 knoffelhuisies
  • -2 teelepels gerasperde sout
  • -1 teelepel tiemie
  • -1 teelepel vars gemaalde peper
  • -250 ml water
  • -30 ml witwyn-opsioneel

Gebakte varksteak - Resepte

  • varkboud, rooiwyn, soet mosterd, peperkorrels, oregano, basiliekruid, 'n bietjie sojasous, sout, 'n paar sampioene.

27 Reaksie op "Varksteak met gebakte mosterd"

Alinutza, ek is bly jy hou daarvan! Soen!

Aha, het jy met die vleis begin? ) Soen

Hmmmm. Ek hou van gebakte geregte met mosterd en hierdie vleis tot 'n uitstekende resultaat!

Anto, ek het dit getoets om te sien hoe dit uitkom :) Nou is dit amptelik op die Paaslys :)) Pup!

Baie dankie Beth! Soene!

na hierdie pos werk so 'n steak baie goed. )

Stefy, dit het goed gegaan met ons en sonder om te vas, besef ek dat ek na vas dink dat die vreugde nog groter is :) Jong!

Heerlik !! Dit reën in my mond!

Dankie Haplea! Tot Sondag sal dit ook op my reën :))

Mmmm. heerlike voorkoms! Handel ons met varke? :))
Ek wens u 'n gelukkige en vreedsame Paasfees toe saam met u geliefdes! Soet soentjies

Dankie Simona! Natuurlik ruil ons, ek weier niks :))

Ek kyk nie na die resep nie, want ek is honger en honger en dit is 'n goeie Vrydag.
Ek soen jou en ek wens jou.
Paasvakansie vol vrede en vreugde, saam met jou geliefdes!

Daniela, voorspoedige vakansie vir jou en jou gesin! Soen en laat die hasie jou alles bring wat jy wil hê!

Geseënde Paasfees Mihaela! Baie soene!

Gelukkige Paasfees!

Super lekker!
Geseënde Paasfees vir jou en jou geliefdes!

Gelukkige Paasfees! Net vreugdes!

Mag die Heilige Paasfees vrede in u siel bring,
baie vreugde, gesondheid en geluk!

Wat 'n wonderlike bederf! Die geure is net wonderlik.

Ek ruik dit deur die monitor: sampioene, MMM!

Ja, dit ruik lekker! Dankie !!

Plaas 'n opmerking

Dankie vir die kommentaar! Die anonieme en onbeskaafdes word nie op hierdie blog toegelaat nie!


As jy daarvan hou, deel dit met jou vriende!




Bestanddeel:

1 kg varknek
1 vanata
1 courgette
1 rooi soetrissie
1 groen soetrissie
3 tamaties
2 uie
6 knoffelhuisies
Sout, peper, paprika, vegeta na smaak
Olie

Metode van voorbereiding:
Ons neem die stukke nek en geur dit goed met vegeta, paprika, peper en sout, na smaak.

Nadat ons die vleis geur het, braai ons dit in 'n pan met baie warm olie en genoeg om 'n bruin kors op te vang, en sorg dat dit aan alle kante eweredig bruin word.

Nadat die vleis die kors gevang het, haal dit uit op 'n bord en sny dit diep - sny dit in skywe, maar maak seker dat die snye aan die onderkant bymekaar bly en sit die stuk nek in 'n hittebestande skottel wat voorheen gesmeer was olie. Tussen die kerwe versprei ons die vleis met skywe knoffel.
Al die groente & # 8211 eiervrug, courgette, rooi en groen soetrissie, uie en tamaties maak ons ​​skoon, was en sny in blokkies en skywe.

Ons sit die groente op hierdie manier in 'n bak en geur dit met vegeta en sout, waarna ons dit rondom die stuk vleis in die bak sit. Voeg nog 'n bietjie olie oor die groente en vleis, plaas 'n aluminiumfoelie bo-op die skottel en sit alles 45-60 minute in die oond, waartydens ons die vleis af en toe van die een kant na die ander draai. ander. Uiteindelik, 20-25 minute voordat u die voorbereiding uit die oond haal, haal die aluminiumfoelie uit die bak sodat die groente laat sak.




Die volledige resep, in foto's, kan hier afgelaai word: Varksteak met gebakte groente (PDF -formaat)


Kom ons kook die sagste gebraaide varkvleis saam met wyn en knoffel. Spesiale resep vir Nuwejaars tafel

Bestanddele vir gebakte varksteak met wyn en knoffel

  • 2 stukke varkvleis (varkhak, nek of skouer, 250-300 gram elk)
  • 4 groot knoffelhuisies
  • 2 eetlepels varkvet (of natuurlik olie as jy nie die vark vir Kersfees gesny het nie)
  • 1 koppie droë witwyn
  • 1 eetlepel mengsel van roosmaryn, oregano en, opsioneel, afhangende van hoe vinnig jy wil eet, warm pepervlokkies
  • 2 lourierblare
  • Sout, peper na smaak

Die aangetoonde bestanddele is, soos u kan sien, vir twee porsies. Ekstrapoleer die hoeveelhede vir hoeveel porsies u op die Nuwejaarstafel moet sit as u 'die risiko loop' om gaste te midde van die beperkings wat deur die Tweede Wêreldoorlog opgelê word, losgemaak en met woede opgedoen word. SARS-CoV-2 koronavirus

Hoe om braaivleis met wyn en knoffel voor te berei

- Klits die vleis met die “byl” van die schnitzels, maar moenie dit verpletter nie, moenie dit dun maak soos vir die schnitzels nie, net “versag” dit, veral as dit suinig is.

- Geur die vleis met speserye, sout en peper na smaak.

- Sit die vleisstukke in 'n groot skinkbord, voeg varkvet of olie, lourierblare, wyn by.

- Maak die knoffelhuisies heel, met die breedte van die mes, fyn om die smaak te behou en versprei dit oor die stukke vleis.

- Voorverhit die oond tot medium hitte tot 190 grade Celsius.

- Bedek die skinkbord met aluminiumfoelie en sit dit 45 minute in die oond.

- Haal die skinkbord uit die oond na 45 minute, verwyder die foelie versigtig aan die een kant van die warm stoom.

- Verhoog die oondtemperatuur tot 210 grade Celsius, oor hoë hitte. Plaas die skinkbord terug in die oond, draai die vleis vir 8-10 minute aan elke kant, tot dit eweredig bruin is.

- As die sous te veel gedaal het, voeg 'n halwe koppie wyn by.

- Varksteak met wyn en knoffel "pas goed" met 'n garnering van gebakte aartappels en beet slaai met peperwortel of piekels, na smaak.


Aangedryf deur Juicer.io

(5 punte / totale stemme: 241)

Ardelean Ancutza 9 jaar gelede - 21 April 2009 15:34

Re: Varkbiefstuk

Christus gestuur!
Ek is bly jy hou van die steak!

Ioana 9 jaar gelede - 21 April 2009 15:55

Re: Varkbiefstuk

Dit is waar dat hy opgestaan ​​het!
Dit het geblyk dat ek die vakansie seisoen besluit het om net 'n gas te wees, en ek het hierdie steak en 'n ligte nagereg gemaak

Mariana 9 jaar gelede - 21 April 2009 19:12

Re: Varkbiefstuk

CHRISTUS HET SY WERKLIKE HEERLIKE FRIPTURICA HERSKRYF! EK SAL DIT OOK PROBEER!

Ioana 9 jaar gelede - 21 April 2009 20:05

Re: Varkbiefstuk

As u die aluminiumfoelie sit, moet u die skinkbord baie goed verseël sodat die sous nie uit die steak verdamp nie en dan nie aan die onderkant vassteek nie.
Om eerlik te wees, het ek 'n Teflon -skinkbord gebruik, maar daar was geen poging om dit te plak nie

adry 9 jaar gelede - 24 April 2009 19:57

Re: Varkbiefstuk

Dit moet wonderlik wees!

Elena M 9 jaar gelede - 24 April 2009 20:45

Re: Varkbiefstuk

Ek het dit gister gedoen, dit is baie goed.

Ioana 9 jaar gelede - 25 April 2009 10:19

Re: Varkbiefstuk

adry, dit lyk asof alles wat eenvoudig en baie goed is, die moeite werd is om te probeer

giorgiana 9 jaar gelede - 29 April 2009 18:03

Re: Varkbiefstuk

dit moet goed wees, ek sal dit probeer

ramisimion 8 jaar gelede - 11 Julie 2009 18:46

Re: Varkbiefstuk

Jy het reg, dit is die eenvoudigste varksteak en die lekkerste. Dankie Ancutza vir resep en Ioana vir voorbereiding en aanbieding.
Baie lekker, ek dink volgende keer dat ek dit met polenta bedien.

catalina 8 jaar gelede - 3 September 2009 11:37

Re: Varkbiefstuk

Ek sal dit ook probeer voorberei, maar dit lyk heerlik

lazar denisa maria 8 jaar gelede - 17 Oktober 2009 20:39

Re: Varkbiefstuk

Ek het ook gedoen en dit het uitstekend gevaar

Condurache Alexandru 8 jaar gelede - 28 Oktober 2009 20:10

Re: Varkbiefstuk

die ma het dieselfde gedoen en God het uitgekom
baie baie goed

emmma 8 jaar gelede - 5 November 2009 11:42

Re: Varkbiefstuk

Ek het net 'n steak resep op die internet gesoek en dit gevind. Ek gaan dit baie maklik laat lyk

pedro. 8 jaar gelede - 7 November 2009 12:56

Re: Varkbiefstuk

dit is goed dat ek op hierdie resep afgekom het..ek kom al meer as 8 jaar uit die land. en ons kos is wonderlik. let op 10 pt resep .:-*

oana 8 jaar gelede - 18 November 2009 18:47

Re: Varkbiefstuk

Wow, baie goed, ek het ook 'n pittige Indiër bygevoeg, dankie.

elena 8 jaar gelede - 18 November 2009 22:10

Re: Varkbiefstuk

God kyk op 'n manier wat ek nie eers iets kan sê nie, my mond water DANKIE vir alles wat u met ons deel

liviu ionasc 8 jaar gelede - 28 November 2009 16:17

Re: Varkbiefstuk

monica 8 jaar gelede - 8 Desember 2009 17:43

Re: Varkbiefstuk

Ek het dit vandag gemaak en dit was baie lekker. groete aan almal

GHEORGHE 8 jaar gelede - 10 Desember 2009 12:12

Re: Varkbiefstuk

Ek het nie daarvan gehou nie, ek het iets bitter gevoel en dit lyk vaal

Laura 8 jaar gelede - 14 Desember 2009 19:56

Re: Varkbiefstuk

Ek kan nie wag dat môre kom nie, ek sal dit probeer.

Ioana 8 jaar gelede - 15 Desember 2009 10:15

Re: Varkbiefstuk

Ek beplan ook vandag iets met varkvleis, 'n bredie soos hierdie, met knoffelkluitjies.

gabitza 8 jaar gelede - 15 Desember 2009 16:33

Re: Varkbiefstuk

Ek het dit net uit die oond gehaal.
Ek wag vir my man om saam te kom eet.
dit lyk goed en ruik baie lekker.
Dankie!

BA 8 jaar gelede - 26 Desember 2009 14:45

Re: Varkbiefstuk

Myne is in die oond, in die eerste "oudisie". Ons wag vir 'n halim !! Ek is seker dit gaan wonderlik wees.

Iulia 8 jaar gelede - 26 Desember 2009 20:38

Re: Varkbiefstuk

oana 8 jaar gelede - 27 Desember 2009 23:08

Re: Varkbiefstuk

Haal die steak binne 10 minute uit die oond. Dit ruik kranksinnig in die huis. . Ek het ook geproe esi is bunnnnnnnnnnnnnnnnnnnn. Ek beveel sterk aan.

Felicia 8 jaar gelede - 3 Januarie 2010 17:22

Re: Varkbiefstuk

'N Gesonde nuwe jaar, baie vreugdes en nuwe resepte!

Ek is bly vir my seun Catalin se inisiatief toe hy my die adres van u webwerf gegee het.
Ek het ook voorberei na hierdie resep en ek het baie lof ontvang van familie en gaste, lof wat ek met u wil deel.

roxy 8 jaar gelede - 3 Januarie 2010 19:58

Re: Varkbiefstuk

dit is baie lekker, die moeite werd om te probeer.

lory 8 jaar gelede - 16 Januarie 2010 14:01

Re: Varkbiefstuk

MORTAL FRIPTURA ASTA! Ek het nie gedink dat dit so sou uitkom nie (hoewel ek na die reuke in die oond moes raai). Dit is SUUUUUPER waardeer. Dis alles verby. Ek het dit 'n week gelede gedoen. Vandag doen ek dit weer. DANKIE

ionela 8 jaar gelede - 16 Januarie 2010 16:03

Re: Varkbiefstuk

Ek het die resep soggens gesien voor ek na die werk vertrek het, en ek het die hele dag daaraan gedink, om 15:30 het ek by die huis gekom en ek het die bak in die oond gesit. Ek weet nie hoe ek nog 'n uur sal hou as ek sterf nie. van eetlus

Raluca Dumitrescu 8 jaar gelede - 23 Januarie 2010 13:28

Re: Varkbiefstuk

dit is een van die beste skinkbordsteaks wat ek nog ooit geëet het. Ek het dit laas met vark gemaak, maar omdat ek dit nie nou het nie, sal ek dit met hoenderborsies probeer.

coamina 8 jaar gelede - 24 Januarie 2010 11:03

Re: Varkbiefstuk

ioana 8 jaar gelede - 26 Januarie 2010 14:47

Re: Varkbiefstuk

Dit is 'n wonderlike varksteak, die heerlikste biefstuk op die skinkbord, en ek kon my gaste beïndruk.

Ramonica 8 jaar gelede - 29 Januarie 2010 10:54

Re: Varkbiefstuk

Ek sal ook hierdie resep wil maak. Vertel my asseblief, as ek die foeliebak bo -op kan vervang met 'n yena -bak met 'n deksel. Dankie

Ioana 8 jaar gelede - 29 Januarie 2010 11:05

Re: Varkbiefstuk

Ramonica 8 jaar gelede - 29 Januarie 2010 11:43

Re: Varkbiefstuk

Dankie, Ioana.
Ek sal dit môre doen

giulietta 8 jaar gelede - 7 Februarie 2010 13:18

Re: Varkbiefstuk

Ek het gisteraand 'n bietjie varkvries ontdooi en vanoggend het ek gedink oor wat ek daarvan moet maak en wat ek dink. kom ons kyk watter resepte vir varkvleissteaks ek op die internet kry, en na die eerste klik vind ek hierdie wonderlike en buitengewoon maklike resep Opregte gelukwensing met die resep, in werklikheid vir die sous, want dit is volgens hom alles wat SOOPER misloop !! lyk goed! op die oomblik gaan ek aan die werk, ek kan nie wag om te sien wat uitkom nie

nico 8 jaar gelede - 21 Februarie 2010 14:09

Re: Varkbiefstuk

regtig eenvoudig en heerlik

nartjie 8 jaar gelede - 12 Maart 2010 14:33

Re: Varkbiefstuk

Ek het nog nooit gekook nie, maar ek wil probeer

andrei 8 jaar gelede - 13 Maart 2010 18:00

Re: Varkbiefstuk

Baie goeie eenvoudige en smaaklike steak. Ek het dit in 'n resepteboek geskryf sodat ons dit af en toe kon geniet. My vriendin is lief vir jou.

andra 8 jaar gelede - 19 Maart 2010 16:00

Re: Varkbiefstuk

Ek sal die resep maak, maar as garnering maak ek rys met groente en blaarslaai, wat sê jy, werk dit?

anca 8 jaar gelede - 12 April 2010 15:39

Re: Varkbiefstuk

jammer ek het twee keer geskryf, maar dit is die eerste keer dat ek 'n opmerking plaas en ek het nie regtig geweet hoe om te werk te gaan nie. Ek het Ioana gevang, baie geluk!

Diana 8 jaar gelede - 4 Mei 2010 11:08

Re: Varkbiefstuk

Baie dankie vir die resep! Ek weet nie hoe om te kook nie, maar hierdie steak werk vir my en my man is tevrede daarmee. Ek het dit gedoen met die pulp, met die spier en met die kap en dit is baie waardeer Weereens, dankie!

alina 8 jaar gelede - 16 Mei 2010 10:50

Re: Varkbiefstuk

super goed ek het probeer en ek het super uitgekom

alex 8 jaar gelede - 18 Mei 2010 23:02

Re: Varkbiefstuk

dit was nie so lekker soos jy dit prys nie, selfs al het ek presies die resep gevolg.

costiana 8 jaar gelede - 20 Mei 2010 15:16

Re: Varkbiefstuk

hallo ioana
Ek het ook die steak gemaak en dit het 'n graad van 10. Dit is die moeite werd om te probeer, dit is heerlik.

Ioana 8 jaar gelede - 20 Mei 2010 15:20

Re: Varkbiefstuk

Super! dra die lof toe op Ancutza se rekening

Dorin 8 jaar gelede - 3 Junie 2010 19:03

Re: Varkbiefstuk

Sarumana 'vir die resep, ek het dit probeer, en ek wil jou vertel dat dit heerlik is. Ek is in Kanada en ek het regtig 'n resep van ons gemis.
Buitengewone. baie dankie vir die resep, ek beveel dit sterk aan (soos 'n gourmet).
Sterkte aan almal!

Stefan 7 jaar gelede - 18 Julie 2010 17:58

Re: Varkbiefstuk

baie goeie resep, ek het aanvanklik twee uie en 'n wortel gebraai, waarna ek met 300g wyn geblus het en die sous bygevoeg het. Suuuuuuper!

felicia katz 7 jaar gelede - 23 Julie 2010 07:58

Re: Varkbiefstuk

Ek het dit ook gedoen, ek bedoel, nou is dit in die oond. Dit ruik kranksinnig in die huis. Dankie en ek voeg by dat ek altyd op soek is na nuwe kulinêre "ervarings" op die internet, al is ek 56 jaar oud. in die kombuis en in die lewe begin ek met die veronderstelling dat u altyd iets het om te leer.

TINA DARIS 7 jaar gelede - 27 Julie 2010 19:01

Re: Varkbiefstuk

braai die vleis in groter of kleiner stukkies, voeg die ui en wortel by as jy wil. gooi water en laat prut tot die vleis goed sag is, en die res gaar is. Dit is lekkerder sodat die gebraaide vleis al die sap in die sous laat. Voeg by tiemie, warm peper [as jy dit saam met pasta eet] of basiliekruid. jy hou daarvan. dit kom baie goed uit en met beesvleis. sit baie knoffel in as jy van knoffel hou. Dit word ook geëet met puree, rys, pasta en polenta. koud [opgelos] of met suurroom en dit is mal. Moet goed gekook word nadat jy meel gesit het. Hierdie sous is verkieslik bo pasta. toename in werk. word vinniger gedoen as in die oond.

CLAUDIA 7 jaar gelede - 30 Augustus 2010 17:04

Re: Varkbiefstuk

Dit was baie goed (donsig, lekker, en die sous is Dementieel).
Ons is op soek na 'n resep wat lanklaas so verdraai is soos een. labirint, en dit verg nie my lang teenwoordigheid naby die stoof voordat dit klaar is nie. maak seker dat hulle almal gelyktydig kook). ens.
Die model: om in te sit wat u insit en vir ander dinge te kan sorg, is ideaal! Die tyd van die uitgebreide resepte van ons grootouers en moeders is verby, maar ook die tyd van slawerny. ons is in die eeu waarin die vrou nie soveel tyd mors op hierdie pan om 2 werk + kinders + man + huishouding te kan hanteer nie. en so aan
GEVOLGTREKKING: tyd het vir ons kosbaar geword.
BAIE GOED. So eenvoudig soos die resep. op so 'n heerlike steak. Ek is 'n aanhanger van hierdie resepte. Ancutza, BAIE GELUK !! En as jy nog sulke resepte het, moet dit asseblief nie geheim hou nie.
WAAROM KOMPLEK IETS. WANNEER DIT EENVOUDIG KAN GEMAAK WORD. En die resultaat is dieselfde. dit is 'n vraag vir Tina Daris wat 'n verdraaide resep e.v.
VIR ALEX het u iets gemis omdat dit nie uitgewerk het nie. jy het dit nie genoeg geur nie, of jy het dit nie goed bedek met aluminiumfoelie nie en jou sous laat val en die vleis droog.
Ek het 'n yena -houer met 'n deksel gebruik om veiliger te wees.

eli 7 jaar gelede - 30 Augustus 2010 17:46

Re: Varkbiefstuk

die steak het wonderlik uitgekom, my man is baie opgewonde

alexandra s 7 jaar gelede - 15 September 2010 12:50

Re: Varkbiefstuk

super goeie steak..Ek het dit gister gemaak en dit is geprys deur almal kre was aan tafel..dit sal my spesialiteit wees, aangesien k die eerste steak in die oond is op kre wat ek gemaak het..ek is 22 jaar oud

Carmen 7 jaar gelede - 17 Oktober 2010 18:10

Re: Varkbiefstuk

Baie goeie resep. Dankie !! Die sous is regtig kranksinnig, dit vul die vleis wonderlik aan.

Astrid 7 jaar gelede - 19 Oktober 2010 11:31

Re: Varkbiefstuk

Ek raai u aan om nie van die begin af die sous oor die steak te sit nie. Dit is bekend dat die sous kook verhoed en dat die vleis moontlik nie binnedring nie. Die knoffel word ook aan die einde geplaas, sodat die geur baie aangenamer bly. Vir diegene met 'n ontwikkelde kuddegees, raai ek u aan om 'n bekende kookboek te raadpleeg, in plaas daarvan om te waag dat die voorbereiding nie goed uitkom nie. hulle verwoes hul dag!

Ana 7 jaar gelede - 19 Oktober 2010 12:22

Re: Varkbiefstuk

Astrid, ek sien dat u baie advies het om te deel, en dit is net goed dat ons nie 'n bekende berader is nie, maar u moet u advies opsy laat sodat ons nie die dag kan verwoes nie

mikaela 7 jaar gelede - 9 November 2010 20:08

Re: Varkbiefstuk

dankie vir die resep dit was baie goed, dankie meisies

DANA 7 jaar gelede - 15 November 2010 16:55

Re: Varkbiefstuk

GOEIE AAND.EK IS NUUT OP HIERDIE WEBWERF EN PROBEER REEDS AL 'N PAAR ARETETS EK KAN S TH DAT EK BAIE WAARDEER VIR DIT WAT JY DOEN..DIE SLEGS K IN HIERDIE RESEP HET EK' N UITSLUITING: WAT DOEN JY MET DIT MUJDEIUL? SIT DIT IN DIE SOUS LAMGA FRIPTURA OF EET FRIPTUTA MET HOM..K SIEN NIE WAAR DIT IN DIE RESEP GESPESIFISEER WORD SONDER DIE FEIT DAT DIT 'N MUJDEI MAAK NIE

Ioana 7 jaar gelede - 15 November 2010 17:01

Re: Varkbiefstuk

die sous waaroor jy die sous sit en water word oor die vleis gegooi en dan in die oond gesit. Ek het dit duideliker in die resep geformuleer

DANA 7 jaar gelede - 15 November 2010 17:22

Re: Varkbiefstuk

EK HET DIE ANTWOORD VON. SORRY..MOTIG NA 'N WERKDAG IN DIE OGGEND TOT 19 AAND S HE HY SY WOORD..Net GOED EN "JY HET BAIE LEKKER RESEPTE".

Ioana 7 jaar gelede - 15 November 2010 18:07

Re: Varkbiefstuk

geen probleem beter om te vra om seker te maak dat u alles verstaan, as om die kos te mis.

liana 7 jaar gelede - 20 November 2010 09:33

Re: Varkbiefstuk

Lavinia 7 jaar gelede - 26 November 2010 22:18

Re: Varkbiefstuk

Hoe plaas jy dit op die tafel? Alleen op die bord of in 'n bak?

Arthur 7 jaar gelede - 6 Desember 2010 02:18

Re: Varkbiefstuk

so om 1 uur in die nag kry ek die resep en om 2 uur sit ek dit in die mandjie, ek wag om te sien hoe dit uitkom

mariana 7 jaar gelede - 15 Desember 2010 21:03

Re: Varkbiefstuk

Ek is 3 weke getroud en bly in die Verenigde Koninkryk. en vandag het ek daaraan gedink om iets met varkvleis te kook, en ek het hierdie varksteak gemaak, en dit beteken dat dit superrrr is.

stefi 7 jaar gelede - 24 Desember 2010 06:10

Re: Varkbiefstuk

"besties" uitgekom. Ek doen dit ook vir Kersfees! dit is eenvoudig en baie lekker.

florinbordeianu 7 jaar gelede - 30 Desember 2010 10:29

Re: Varkbiefstuk

Heerlik, ek het dit gister gemaak, en die eerste keer het dit presies uitgekom soos dit moet. Ek beveel dit aan vir almal

Blomme 7 jaar gelede - 30 Desember 2010 14:45

Re: Varkbiefstuk

Heerlike steak, ek het dit volgens u resep voorberei en die hele gesin was tevrede. Dankie vir die resep.
Gelukkige Nuwe Jaar!
FLORA

daniela 7 jaar gelede - 10 Januarie 2011 22:07

Re: Varkbiefstuk

Op die oomblik is my steak in die oond. Ek kan nie wag dat dit gebeur nie..mmmm. Ek is absoluut seker dat dit 'n ware plesier sal wees. 'N Eenvoudige resep en maklik om te volg, selfs vir die lompste kokke

Alina Elena 7 jaar gelede - 2 Februarie 2011 17:36

Re: Varkbiefstuk

eenvoudig en heerlik. Ek sit tamatiesap en 'n bietjie sous. uitstekend in elk geval. Dankie

Tipric Suceava 7 jaar gelede - 20 Februarie 2011 05:18

Re: Varkbiefstuk

Ioana, nou kan ek skaars die verskil sien tussen die "steak" wat ek gemaak het deur vleis en groente weg te gooi en die steak wat volgens u resep gemaak is, wat heerlik is. Dankie Ioana!

Mari Ana 7 jaar gelede - 21 Februarie 2011 16:06

Re: Varkbiefstuk

Ons eet nie veel vark nie, maar ek het die resep probeer, en dit is baie lekker en pas goed by aartappelpuree en piekels. Dit is die moeite werd om van tyd tot tyd te probeer.

andreea 7 jaar gelede - 5 April 2011 23:37

Re: Varkbiefstuk

Dit lyk na 'n maklike resep. Ek kan nie wag om dit te probeer nie

Adriana 7 jaar gelede - 16 Mei 2011 19:33

Re: Varkbiefstuk

Dit is 'n halfuur sedert hy in die oond was. maar die reuk het ook die baba in my maag wakker gemaak. Ek kan nie wag om die resultaat te sien nie. groetekaartjies van nou af net vir smaak. ons kom terug na die ete om te vertel hoe lekker dit was. *

mirela 7 jaar gelede - 16 Mei 2011 21:10

Re: Varkbiefstuk

dis wonderlik my dogtertjies is verheug

Alexandra 6 jaar gelede - 16 Julie 2011 22:30

Re: Varkbiefstuk

Goeienaand, sy het hierdie resep vir my gemaak, nou moet ek 'n halfuur wag en dit geniet, dit ruik so lekker Ioana is 'n perfekte kok. Ek volg jou al 'n geruime tyd, maar ek het nog nie vir jou geskryf nie nou.
Ek kan nie wag om dit te geniet nie.

Ioana 6 jaar gelede - 18 Julie 2011 09:21

Re: Varkbiefstuk

alexandra, ek hoop jy het 'n suksesvolle maaltyd saam met hierdie steak gehad

Rozi 6 jaar gelede - 29 Julie 2011 23:45

Re: Varkbiefstuk

Hi.
Vandag het ek jou resep gemaak, dit was goed vir my, maar ek het nie sous gesit nie, ek het 'n sous gesit wat ek gekoop het, ek het nie sous gehad nie.

cristina 6 jaar gelede - 28 Augustus 2011 20:29

Re: Varkbiefstuk

oooo. kranksinnige steak! my middagete het net weggegaan en hulle was almal in ekstase! Ek bedien eers 'n suur kalfsop (spesialiteit van ons vriend, Olteanca), dan mevrou Ancuza en u steak, met kapokaartappels en piekels! (Aanvanklik wou ek my winter -soetrissieslaai probeer, maar ek het besef dat dit nie so 'n groot hoeveelheid knoffel gaan nie, so ek het dit uitgestel). Ek-Duits Duits-Hongaars, Olteniaans en Transsylvanies-ek het dit regtig geniet! Ek het dit vir nagereg gemaak. Pastel de cuatro leches, almal gisteraand, een na die ander, pas nie baie goed nie, maar ek het aanhou sterf om die resep te probeer en ek het die nagereg na ongeveer 4 uur geëet, alles was fantasties! Dankie! Het die beste ter wêreld!

Ioana 6 jaar gelede - 29 Augustus 2011 11:14

Re: Varkbiefstuk

en u moet ewe suksesvolle maaltye hê!

naty 6 jaar gelede - 8 September 2011 12:12

Re: Varkbiefstuk

Die steak is baie lekker, dit is presies wat ons soek.

Florin 6 jaar gelede - 10 September 2011 12:15

Re: Varkbiefstuk

Claudia meisie,
Alle resepte het hul eie dichis. Die ingewikkelde benodig slegs 15-20 minute meer om voor te berei. U kan nie 'n ander resep vergelyk nie. Elkeen het sy spesifiekheid, sy uniekheid. Servus.

Ross 6 jaar gelede - 13 September 2011 18:00

Re: Varkbiefstuk

Die kombinasie van sous en knoffel is nie die gelukkigste nie; 'n tamatie of fyngemaakte sap sou beter gewerk het, die sous is te bitter, of die sous wat ek gebruik het was te bitter ... jammer, ek het groot hoop hierop gehad steak, maar ek sal weer probeer, met tamatiesap of kapokaartappels soos ek gesê het.
Ek het ander resepte op u webwerf probeer en dit was graad tien! Ek sal volhard met varksteak, as iemand dieselfde ervaring met steak gehad het, kan jy my dalk adviseer oor wat ek moet verander, dankie!

Ioana 6 jaar gelede - 13 September 2011 18:55

Re: Varkbiefstuk

watter soort sous gebruik jy? gekoop? die tuisgemaakte is goed, ek drink dit soms leeg. dit mag onder geen omstandighede bitter wees nie. maar as dit al is wat u het, is tamatiesap of puree opgelos met 'n druppel water 'n uitstekende oplossing.

Mihaela Oprea 6 jaar gelede - 16 September 2011 15:49

Re: Varkbiefstuk

Ek het ook hierdie resep probeer, dit is die eerste keer dat ek varkvleis kook, want ek maak myself nie dood nie, maar omdat my man daarvan hou, het ek gesê: probeer dit, en ek wil jou vertel dat ek baie tevrede is met wat dit het uitgekom, baie sag vleis en die sous. mmm, 'n plesier. Om nie te praat van my man nie, hy het twee porsies geëet, met kapokaartappels en tamatieslaai. Baie goed, dankie vir die resep!

monica maria 6 jaar gelede - 1 Oktober 2011 11:53

Re: Varkbiefstuk

Ek gaan dit doen en ek sal jou tot dan sê, baie dankie vir die idee

Roxanna Mika 6 jaar gelede - 19 November 2011 20:39

Re: Varkbiefstuk

Ek het gisteraand hierdie steak gemaak. dit het heerlik geword toe my kêrel met 'n vriend van sy huis huis toe kom, speek totdat ek 'daardie kestia met 'n lekker ruikende sous' uit die oond haal
Ek het alles geëet wat ek kon, ek het nog 'n keuse gehad en ons het die bord geëet)

gicu 6 jaar gelede - 25 November 2011 11:27

Re: Varkbiefstuk

Met 'n teelepel peper kom die sous pittig uit. En 'n knoffelhuisie is ook te veel, 3-4 blokkies groter.

Ioana 6 jaar gelede - 25 November 2011 13:28

Re: Varkbiefstuk

te pittig volgens u smaak, die knoffel verloor sy krag as u pasta met olie maak.

MARIANA 6 jaar gelede - 30 November 2011 15:51

Re: Varkbiefstuk

FRIPTURIKA ASTA. 'N HEERLIKE IESIT. WAARDIG PROBEER.

blomme 6 jaar gelede - 5 Desember 2011 12:37

Re: Varkbiefstuk

mda. Ek dink ek sal hierdie resep ook probeer .. ek vind dit baie goed. en knoffel is my gunsteling. Ek hoop dat sami net so goed uitkom soos joune lyk Dankie!

Iarina 6 jaar gelede - 19 Desember 2011 05:52

Re: Varkbiefstuk

As ek nie vleis het nie, kan ek dit dan vervang met spiere? Is dit net so 'n heerlike steak?

Ioana 6 jaar gelede - 19 Desember 2011 11:22

Re: Varkbiefstuk

die varkspier moet nie so lank in die oond gehou word dat dit droog word en hard word nie. dit neem ongeveer 30 minute om gereed te wees. anders gaan dit goed uitkom.

Corina 6 jaar gelede - 22 Desember 2011 22:46

Re: Varkbiefstuk

Ek sou ook hierdie resep wou probeer, maar ek sou 'n ander detail nodig hê (miskien is dit êrens deurgegee en het ek in hierdie geval jammer gegaan) in watter posisie om die oond te plaas? (dit is elektries) Ek het dit op 220 grade gesien, maar hoe is die posisie: beide op en af, net af, net op? Baie dankie vir die antwoord, ek sien uit daarna om hierdie resep op Kersdag te probeer

Ioana 6 jaar gelede - 23 Desember 2011 05:34

Re: Varkbiefstuk

Ek het 'n gasoond gehad, dan kom die vuur net van onder. dit is hoe ek al die resepte in die oond kook, tensy anders gespesifiseer.

moldo 6 jaar gelede - 23 Desember 2011 18:48

Re: Varkbiefstuk

Ek wil graag hierdie steak maak, maar met meer vleis, vark, kalfsvleis, kalkoenbors en hoender. Ek plaas hulle vanaand op die program. die vraag is of ek dit alles in 'n keer in die oond sit, of om die beurt?

Marinescu R 6 jaar gelede - 30 Desember 2011 12:11

Re: Varkbiefstuk

Maak dit saak as ons 'n bietjie wyn byvoeg?

claudia 6 jaar gelede - 10 Januarie 2012 14:26

Re: Varkbiefstuk

jy was reg om vinnig voor te berei, ek wag om te sien hoe dit uitkom. Ek sit dit net in die oond, ek hoop dit kom goed uit

Aldea Andreea 6 jaar gelede - 28 Februarie 2012 15:27

Re: Varkbiefstuk

Ek beveel hierdie vleis met tamatiesous aan, probeer dit ten minste een keer, dankie vir die resepte en dat u ons leer kook

Coman Ioana Alexandra 6 jaar gelede - 5 Maart 2012 20:01

Re: Varkbiefstuk

. uitstekende biefstuk. Ek kook dit 'n derde keer. Ek het gewonder of die sous goed sou pas by wildevarkvleis (nadat dit uit die aas gehaal is). Ek weet nie hoe om wildevarkvleis te kook nie. miskien het jy 'n idee. Baie dankie.

eliza 6 jaar gelede - 3 Mei 2012 17:40

Re: Varkbiefstuk

As ek nie aluminiumfoelie het nie, kan ek dan steak in yena -geregte maak?

Anca 6 jaar gelede - 11 Mei 2012 09:36

Re: Varkbiefstuk

Ek het gisteraand die steak gemaak. Dit het so goed gegaan. Dankie, Ioana

Ioana 6 jaar gelede - 11 Mei 2012 10:56

Re: Varkbiefstuk

barbu florin 6 jaar gelede - 27 Mei 2012 14:05

Re: Varkbiefstuk

Ek het vir die eerste keer 'n varkpastei gemaak en dit was heerlik
Maar ek het baie daarvan gehou om byna alles te kook

barbu florin 6 jaar gelede - 27 Mei 2012 14:08

Re: Varkbiefstuk

Ek is 'n man wat nie daarvan hou om te kook nie, maar ek het op 'n dag 'n breuk gekry, en dit was 'n lekkerte, en ek het begin kook, en ek is nou 'n goeie kombuis.

Catalina 6 jaar gelede - 14 Junie 2012 14:40

Re: Varkbiefstuk

Die steak lyk baie lekker! Ek sou dit ook wou doen, maar ek het 'n onsterflikheid. (Ek is 'n super beginner in die oondmaak) om my oond op 220 grade te laat sit, in watter stadium moet ek dit verlaat? my oond het 3 stappe. baie dankie!

Ioana 6 jaar gelede - 14 Junie 2012 15:11

Re: Varkbiefstuk

Op die middelste posisie dink ek dit sal regkom.

Roxanna Mika 6 jaar gelede - 14 Junie 2012 16:41

Re: Varkbiefstuk

Ioana, weet u wat ek gely het gisteraand, terwyl ek die steak voorberei het? My yena -bak het gebreek (
het jy 'n idee hoekom? eenvoudig, aan die einde toe ek die deksel wou lig, het die bodem van die vaartuig oopgegaan. net die onderkant bly op die oondrooster
Is dit as gevolg van my dat ek die oond voor aangeskakel het?

Ioana 6 jaar gelede - 14 Junie 2012 16:50

Re: Varkbiefstuk

Hulle breek gewoonlik as gevolg van temperatuurskokke (sit die koue pot in 'n baie warm oond), alhoewel dit nie moet gebeur met sterk genoeg Jena -geregte nie. Ek het gely met 2 keramiekbakke wat gebars het, al het ek dit net in die warm oond gesit. Ek plaas die verleentheid direk in die warm oond, ek gebruik dit direk op die stoofvlam en dit is nog steeds ongeskonde.

Roxanna Mika 6 jaar gelede - 14 Junie 2012 17:07

Re: Varkbiefstuk

Ja. dan is dit baie vreemd. miskien was dit luise, ek was al so 3-4 jaar oud.
nou, wat raai u my aan om 'n yena -houer of 'n keramiekbak te koop?
tu stii, 90% din mancarica pe care o gatesc eu, este facuta dupa retetele de aici, tocmai d asta te intreb pe tine.

Ioana acum 6 ani - 14 Iunie 2012 17:21

Re: Friptura de porc

tot un vas de Jena este mai de incredere.

am si vase ceramice, dar astea sunt cu risc. cele care s-au spart rapid erau din supermarket. mai am unul din supermarket si am vazut ca e crapat coltul (nu-mi dau seama daca e doar glazura de deasupra sau e pana in profunzime. vedem cat rezista)

cele ceramice care imi rezista foarte bine si se si curata usor sunt din Ikea ([link]) si de la Berghoff ([link]).

Roxanna Mika acum 6 ani - 14 Iunie 2012 17:29

Re: Friptura de porc

la vasele din ceramica de la ikea ma uitam si eu cand am mers sa mi iau grill ca al tau
o sa caut atunci un alt vas de yena, dar sa ma interesez sa vedem care sunt mai rezistente. mie imi plac mult si cele ceramice, dar as vrea sa le gasesc cu tot cu capac.
gata, numai scriu nimic aici despre asta, am facut destul off topic

Catalina acum 6 ani - 14 Iunie 2012 19:31

Re: Friptura de porc

Multumesc mult! Am facut fripturica si a iesit o bunatate! Arata foarte bine si e super gustoasa!

Ioana acum 6 ani - 14 Iunie 2012 19:58

Re: Friptura de porc

vasele ceramice arata super bine fiindca sunt albe sau au exteriorul colorat si poti sa le pui pe masa fiind elegante. intr-adevar nu au capac, dar eu pun folie de aluminiu pe ele.
vasele Pyroflam ar fi iar o idee, insa nu am apucat sa le testez ca sa-ti pot spune din experienta proprie [link] insa au fost testate de mai multi boggeri culinari si parerile au fost pozitive. are si capac si rezista la diferente mari de temp.

Hlodec tania acum 5 ani - 19 Iulie 2012 01:11

Re: Friptura de porc

Hmm pare ft gustos,maine voi ncerca sa fac si eu

Hlodec tania acum 5 ani - 19 Iulie 2012 01:14

Re: Friptura de porc

Hmm pare ft gustos,maine voi ncerca sa fac si eu

Virj acum 5 ani - 23 Septembrie 2012 17:31

Re: Friptura de porc

Ioana acum 5 ani - 25 Octombrie 2012 12:28

Re: Friptura de porc

Tocmai am pus fripturica la cuptor Sigur o sa iasa foarte bine.Iti multumesc din suflet Ioana!Fara retetele tale nu stiu ce m-as fi facut, cu toate ca netul abunda de retete, tu esti nr 1!
Acum te rog din suflet sa ma ajuti in a lua o decizie:O sa imi cumpar in sfarsit un cuptor electric.Ce zici de cei de la Hansa? O fi suficient sa am 6 functii de gatire, ventilatie, curatare catalitica. M-am tot gandit ce marca sa imi iau.Tu ce zici?Astept raspuns.Merci din suflet!

Alina acum 5 ani - 9 Noiembrie 2012 14:55

Re: Friptura de porc

Buna ziua, reteta aceasta daca ar fi pregatita pe aragaz si nu in cuptor, in sensul ca, carnea sa fie prajita in ulei si sosul fiert pe aragaz dupa care sa fie amestecate cele 2, ar fi oare la fel de gustoasa ca si in cuptor? intreb pentru ca momentan nu am cuptor si as vrea sa gatesc aceasta reteta in weekend. multumesc

Ioana acum 5 ani - 9 Noiembrie 2012 15:02

Re: Friptura de porc

mai bine prajesti usor carnea pe ambele parti in fff putin ulei (daca ai tigaie teflonata daca nu, scurgi din ulei dupa prajire), apoi torni sosul peste ea, pui capacul si fierbi la foc mic pe aragaz. verifici din cand in cand si daca scade sosul prea repede picuri cate putina apa fierbinte. va iesi super gustoasa si asa.

Alina acum 5 ani - 9 Noiembrie 2012 15:04

Re: Friptura de porc

Va multumesc pentru sfaturi. weekend placut

Senni acum 5 ani - 1 Aprilie 2013 12:02

Re: Friptura de porc

Am facut-o ieri. E simpla, usor de facut si are un gust teribil!! Foarte, foarte bun!

mona acum 5 ani - 19 Iunie 2013 11:12

Re: Friptura de porc

Ioana, friptura a iesit o minunatie!! am ''reusit'' impreuna cu sotul meu sa devoram o tava intreaga mentionez ca am adaugat pe langa ingredientele specificate de tine si o lingurita de busuioc uscat iar in loc de piperul obisnuit am folosit 1 lingurita de piper verde boabe chinezesc (pe care le-am strivit cu dosul linguritei). acest piper are o savoare deosebita si ii da carnii o super aroma te pup si multumesc!

Ioana acum 5 ani - 19 Iunie 2013 16:42

Re: Friptura de porc

super! sa va fie de bine.
da, piperul verde are o aroma foarte placuta

cristi acum 4 ani - 21 Decembrie 2013 20:31

Re: Friptura de porc

reteta perfecta ,cu boia iute este. nu te mai saturi

iulia acum 4 ani - 26 Ianuarie 2014 22:38

Re: Friptura de porc

am facut-o si pe asta :D, super buna

mihaela acum 4 ani - 23 Aprilie 2014 18:30

Re: Friptura de porc

Tocmai am scos friptura de la cuptor. Carnea este foarte buna, dar sosul parca este putin amar. O fi din cauza usturoiului?

Diana acum 4 ani - 26 Iunie 2014 19:20

Re: Friptura de porc

Doamne, in ce fel miroase, mor de pofta si ma tot dau pe langa cuptor

bia acum 3 ani - 21 August 2014 17:09

Re: Friptura de porc

Am incercat sa faca ceasta friptura si nu se face carnea intr-o ora, parca ramane asa un gust la ea. cum sa fac? multumesc

bia acum 3 ani - 21 August 2014 17:13

Re: Friptura de porc

am uitat sa precizez caci carnea sa cam intarit.

Ioana acum 3 ani - 21 August 2014 17:18

Re: Friptura de porc

verifica-ti temperatura cuptorului, felii asa subtiri trebuie sa se faca intr-o ora. acum, mai adauga apa fierbinte peste, pune folia la loc si mai lasa la cuptor pana e facuta carnea.

Raluca acum 3 ani - 4 Decembrie 2014 09:39

Re: Friptura de porc

ntrebare va rog: boia dulce? Sau picantă?

Ioana acum 3 ani - 4 Decembrie 2014 09:42

Re: Friptura de porc

dulce, dar poti pune si putina iute daca vrei friptura usor picanta.

Raluca acum 3 ani - 4 Decembrie 2014 09:47

Re: Friptura de porc

Multumesc pt răspuns si pt toate Rețetele puse la dispoziția noastră . Va doresc numai bine!

Elena acum 3 ani - 17 Decembrie 2014 15:36

Re: Friptura de porc

as putea sa pun la cuptor aceasta friptura si intr-un vas de iena sau daca nu,se poate intr-o tigaie mai adanca?

Ioana acum 3 ani - 17 Decembrie 2014 15:39

Re: Friptura de porc

sigur, intr-un vas jena e foarte bine.

Maria acum 4 luni - 5 Februarie 2018 09:46

Re: Friptura de porc

Alina acum 4 luni - 17 Februarie 2018 19:48

Re: Friptura de porc

Eu de obicei fac friptura asta in oala cu presiune. Respect cantitatile, pasii si a fost intotdeauna un succes gata in cateva minute. o fac cativa ani buni. Multumim de reteta!

Ioana acum 4 luni - 19 Februarie 2018 16:52

Re: Friptura de porc

cu mare drag, Alina! cat o lasi in oala?

Alina acum 4 luni - 21 Februarie 2018 22:36

Re: Friptura de porc

Cam 10 minute pe foc mediu dar, mai ramane cu capac inca 30 de minute pana scade presiunea.


Friptura de porc la cuptor cu sorici crocant

Puneti carnea pe un tocator si frecati crestaturile cu putina sare si rozmarin tocat, incercand sa le patrundeti bine. Intr-un mojar, zdrobiti cu pisalogul semintele de fenicul, apoi usturoiul si restul de rozmarin tocat si frecati carnea cu acest amestec — nu soriciul, caci se va arde. Puneti carnea intr-o tava mare de copt, impreuna cu otetul balsamic, frunzele de dafin si uleiul de masline. Lasati-o deoparte aproximativ ½ ora sa se marineze.

Intre timp, incalziti cuptorul la cea mai mare temperatura si rumeniti oasele. Frecati soriciul cu multa sare de mare — aceasta va scoate apa din el, care se va evapora. Puneti carnea direct pe gratar, in partea superioara a cuptorului. Adaugati oasele rumenite si legumele in marinata balsamica ramasa, turnati 570 ml de apa si puneti totul in cuptor, sub carne. Pe masura ce se face carnea, toate sucurile din ea se vor scurge in tava. Acesta va fi sosul dumneavoastra. De asemenea, pe carne se vor vedea frumos urmele de gratar.

Carnea se va face cam intr-o ora. Dupa 20 de minute, reduceti temperatura cuptorului la 220°C — treapta 7 la cel pe gaz. Dupa ce este gata, scoateti carnea din cuptor, asezati-o pe un platou acoperit cu o folie de aluminiu, pentru a-i pastra toate sucurile. Lasati-o deoparte celputin 10 minute. Pregatiti legumele pe care doriti sa le serviti drept garnitura si preparati un sos din sucurile ramase in tava.

Puneti oasele, sosul din tava si legumele intr-o cratita mare. Adaugati niste apa in tava in care au fost oasele si legumele, deoarece pe fundul ei raman niste resturi pastoase, lipicioase, care sunt foarte gustoase.

Fierbeti din nou, razuiti apoi toata bunatatea de pe fundul tavii si puneti totul in cratita. Aduceti la fierbere, agitand din cand in cand, indepartati uleiul, grasimea sau spuma de deasupra, apoi treceti continutul printr-o sita si aruncati toate legumele si oasele. Lasati-l sa scada şi asezonati dupa gust.


Ingrediente Friptura de porc in punga

1 bucata fleica de porc (de cca 2 kg)
1 muschiulet de porc
piper, boia, turmenic
sare

1 ramurica rozmarin proaspat
1 lingura pasta de ansoa
1 lingura capere scurse
6 catei de usturoi
2 lingurite seminte fenicul (sau cimbru, oregano)
2 lingurite piper
coaja rasa de la 2 lamai
50 ml ulei masline

Preparare Friptura de porc in punga

  1. Se alege o bucata de fleica de porc astfel incat desfacuta in doua sa cuprinda muschiuletul.