af.acetonemagazine.org
Nuwe resepte

Dit is moontlik dat u hierdie jaar nie u McRib kry nie

Dit is moontlik dat u hierdie jaar nie u McRib kry nie


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.


McDonald's het besluit om slegs 'n beperkte uitrol van hul geliefde jaarlikse McRib in beperkte uitgawe te doen

Hoop u dat u stad op die McRib -lys is?

Sê dit is nie so nie! Na 'n jaar lange wag op die terugkeer van die magtige McRib, het McDonald's aangekondig dat sy langverwagte spyskaartitem met beperkte opgawe nie vanjaar landwyd bekendgestel sal word nie. In plaas daarvan sal McDonald's individuele franchises en streke laat besluit of hulle die McRib op die spyskaart wil opneem of nie. Daar is nog geen besonderhede oor waar die toebroodjie beskikbaar sal wees nie.

Sedert 2006 is die McRib 'n beperkte oplaag wat slegs beskikbaar is tydens sy jaarlikse "afskeidstoer" in November en Desember. Op die oomblik is Duitsland die enigste land ter wêreld met die McRib die hele jaar deur op die spyskaart.

"Die McRib maak altyd 'n groot ingang op ons spyskaarte en ons wil nie die donder daarvan steel nie - so bly ingeskakel," sê Lisa McComb, woordvoerder van McDonald's. aan CNBC gesê. 'Ons laat die restaurante bepaal of hierdie spyskaart een is wat hul kliënte sal geniet.'

McDonald's het onlangs 'n wankelende verkope beleef, in vergelyking met ander kitskos en vinnige toevallige winkels soos Chipotle, Taco Bell en Panera. Die McRib -beperking kan dus 'n poging wees om dinge op te skud.

Besoek ons ​​webwerf vir die nuutste gebeure in die kos- en drinkwêreld Kosnuus bladsy.

Joanna Fantozzi is 'n mede -redakteur van The Daily Meal. Volg haar op Twitter @JoannaFantozzi


M-44 lokaas

nuut

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 19:52:25 GMT -6

Soek 'n paar aasvoorstelle wat 'n 'byt -en -trek' -reaksie by honde kan veroorsaak. Ek werk tans 'n paar voorstedelike coyote met die Collarum-toestel, wat 'n sneller bevat wat soortgelyk is aan die M-44.
Ek gebruik tans 'n paar kommersiële en tuisgemaakte konkoksies, maar wil graag ander voorstelle vir 'n verandering hê.
Baie dankie,
Mike

Plasing deur dj88ryr op 14 Julie 2006 19:54:23 GMT -6

mees interessante mens in die wêreld
DreamWeaver

Plasing deur mostinterestingmanintheworld op 14 Julie 2006 20:05:39 GMT -6

Ou regering. resepte gebruikte prariehonde.

Ek het 'n aas gemaak van vrot hertvleis en 'n paar ansjovis met 'n dosis sout en gliserien waarvan die coyote net gehou het.

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 20:46:50 GMT -6

nvwolfer
Skinner.
/> />

Plasing deur nvwolfer op 14 Julie 2006 20:52:27 GMT -6

coyotewhisperer
Demoman.

Plasing deur coyotewhisperer op 14 Julie 2006 21:11:46 GMT -6

Brian Roberts kaasaas is na my mening presies wat u soek. Dit sal die reaksie kry as u dit soek, hulle kan dit nie met rus laat nie.

Plasing deur robertw op 14 Julie 2006 21:39:58 GMT -6

Ek het 'n paar van O'gs Getter Bait gebruik. Hy benodig 'n plaagdodertoestemming, voordat hy dit aan u sal verkoop.

Brians Kaas aas LYK BAIE GELDIG (nie dieselfde nie, maar naby genoeg). Ek het nog nooit die kans gehad om aas van Brians te gebruik nie, so ek weet nie of dit dieselfde reaksie sal oplewer as Ogs getter aas nie.

Plasing deur robertw op 14 Julie 2006 21:41:43 GMT -6

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 22:00:24 GMT -6

Plasing teen 3n op 15 Julie 2006 4:45:48 GMT -6

Plasing deur bobwendt op 15 Julie 2006 6:13:00 GMT -6

ChrisM
DreamWeaver

Plasing deur ChrisM op 15 Julie 2006 7:24:59 GMT -6

Mike, ek het gevind dat die meeste "getter lokaas" wat gedurende die koeler maande werk, byna waardeloos is gedurende die somerhitte.

U kan Carmans "Trails End" probeer. Hier buite is dit die beste wat ek gevind het vir gebruik in die hitte.

Dit help ook om u aanbieding hierdie tyd van die jaar aan te pas. Het nog nooit die Collurm -toestel gebruik nie, so ek weet nie of dit moontlik is nie, maar as u die aas "kop" 'n bietjie onder die grondvlak kan plaas of moontlik 'n paar vuisgrootte rotse rondom die "kop" kan plaas (miskien tussen die kop en die lus?) verminder die rol en verhoog trekke.

rk660
DreamWeaver

is 'n deeltydse medepligtige.


M-44 lokaas

nuut

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 19:52:25 GMT -6

Soek 'n paar aasvoorstelle wat 'n 'byt -en -trek' -reaksie by honde kan veroorsaak. Ek werk tans 'n paar voorstedelike coyote met die Collarum-toestel, wat 'n sneller bevat wat soortgelyk is aan die M-44.
Ek gebruik tans 'n paar kommersiële en tuisgemaakte konkoksies, maar wil graag ander voorstelle vir 'n verandering hê.
Baie dankie,
Mike

Plasing deur dj88ryr op 14 Julie 2006 19:54:23 GMT -6

mees interessante mens in die wêreld
DreamWeaver

Plasing deur mostinterestingmanintheworld op 14 Julie 2006 20:05:39 GMT -6

Ou regering. resepte gebruikte prariehonde.

Ek het 'n aas gemaak van vrot hertvleis en 'n paar ansjovis met 'n dosis sout en gliserien waaroor die coyote net gehou het.

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 20:46:50 GMT -6

nvwolfer
Skinner.
/> />

Plasing deur nvwolfer op 14 Julie 2006 20:52:27 GMT -6

coyotewhisperer
Demoman.

Plasing deur coyotewhisperer op 14 Julie 2006 21:11:46 GMT -6

Brian Roberts kaasaas is na my mening presies wat u soek. Dit sal die reaksie kry as u soek, hulle kan dit nie alleen laat nie.

Plasing deur robertw op 14 Julie 2006 21:39:58 GMT -6

Ek het 'n paar van O'gs Getter Bait gebruik. Hy benodig 'n plaagdodertoestemming, voordat hy dit aan u sal verkoop.

Brians Kaas aas LYK BAIE GELDIG (nie dieselfde nie, maar naby genoeg). Ek het nog nooit die kans gehad om aas van Brians te gebruik nie, so ek weet nie of dit dieselfde reaksie sal oplewer as Ogs getter aas nie.

Plasing deur robertw op 14 Julie 2006 21:41:43 GMT -6

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 22:00:24 GMT -6

Plasing teen 3n op 15 Julie 2006 4:45:48 GMT -6

Plasing deur bobwendt op 15 Julie 2006 6:13:00 GMT -6

ChrisM
DreamWeaver

Plasing deur ChrisM op 15 Julie 2006 7:24:59 GMT -6

Mike, ek het gevind dat die meeste "getter lokaas" wat gedurende die koeler maande werk, byna waardeloos is gedurende die somerhitte.

U kan Carmans "Trails End" probeer. Hier buite is dit die beste wat ek gevind het vir gebruik in die hitte.

Dit help ook om u aanbieding hierdie tyd van die jaar aan te pas. Het die Collurm -toestel nog nooit gebruik nie, so ek weet nie of dit moontlik is nie, maar as u die aas "kop" 'n bietjie onder die grondvlak kan plaas of moontlik 'n paar vuisgrootte rotse rondom die "kop" kan plaas (miskien tussen die kop en die lus?) verminder die rol en verhoog trekke.

rk660
DreamWeaver

is 'n deeltydse medepligtige.


M-44 lokaas

nuut

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 19:52:25 GMT -6

Soek 'n paar aasvoorstelle wat 'n 'byt -en -trek' -reaksie by honde kan veroorsaak. Ek werk tans 'n paar voorstedelike coyote met die Collarum-toestel, wat 'n sneller bevat wat soortgelyk is aan die M-44.
Ek gebruik tans 'n paar kommersiële en tuisgemaakte konkoksies, maar wil graag ander voorstelle vir 'n verandering hê.
Baie dankie,
Mike

Plasing deur dj88ryr op 14 Julie 2006 19:54:23 GMT -6

mees interessante mens in die wêreld
DreamWeaver

Plasing deur mostinterestingmanintheworld op 14 Julie 2006 20:05:39 GMT -6

Ou regering. resepte gebruikte prariehonde.

Ek het 'n aas gemaak van vrot hertvleis en 'n paar ansjovis met 'n dosis sout en gliserien waarvan die coyote net gehou het.

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 20:46:50 GMT -6

nvwolfer
Skinner.
/> />

Plasing deur nvwolfer op 14 Julie 2006 20:52:27 GMT -6

coyotewhisperer
Demoman.

Plasing deur coyotewhisperer op 14 Julie 2006 21:11:46 GMT -6

Brian Roberts kaasaas is na my mening presies wat u soek. Dit sal die reaksie kry as u dit soek, hulle kan dit nie met rus laat nie.

Plasing deur robertw op 14 Julie 2006 21:39:58 GMT -6

Ek het 'n paar van O'gs Getter Bait gebruik. Hy benodig 'n plaagdodertoestemming, voordat hy dit aan u verkoop.

Brians Kaas aas LYK BAIE GELDIG (nie dieselfde nie, maar naby genoeg). Ek het nog nooit die kans gehad om aas van Brians te gebruik nie, so ek weet nie of dit dieselfde reaksie sal oplewer as Ogs getter aas nie.

Plasing deur robertw op 14 Julie 2006 21:41:43 GMT -6

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 22:00:24 GMT -6

Plasing teen 3n op 15 Julie 2006 4:45:48 GMT -6

Plasing deur bobwendt op 15 Julie 2006 6:13:00 GMT -6

ChrisM
DreamWeaver

Plasing deur ChrisM op 15 Julie 2006 7:24:59 GMT -6

Mike, ek het gevind dat die meeste "getter lokaas" wat gedurende die koeler maande werk, byna waardeloos is gedurende die somerhitte.

U kan Carmans "Trails End" probeer. Hier buite is dit die beste wat ek gevind het vir gebruik in die hitte.

Dit help ook om u aanbieding hierdie tyd van die jaar aan te pas. Het nog nooit die Collurm -toestel gebruik nie, so ek weet nie of dit moontlik is nie, maar as u die aas "kop" 'n bietjie onder die grondvlak kan plaas of moontlik 'n paar vuisgrootte rotse rondom die "kop" kan plaas (miskien tussen die kop en die lus?) verminder die rol en verhoog trekke.

rk660
DreamWeaver

is 'n deeltydse medepligtige.


M-44 lokaas

nuut

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 19:52:25 GMT -6

Soek 'n paar aasvoorstelle wat 'n 'byt -en -trek' -reaksie by honde kan veroorsaak. Ek werk tans 'n paar voorstedelike coyote met die Collarum-toestel, wat 'n sneller bevat wat soortgelyk is aan die M-44.
Ek gebruik tans 'n paar kommersiële en tuisgemaakte konkoksies, maar wil graag ander voorstelle vir 'n verandering hê.
Baie dankie,
Mike

Plasing deur dj88ryr op 14 Julie 2006 19:54:23 GMT -6

mees interessante mens in die wêreld
DreamWeaver

Plasing deur mostinterestingmanintheworld op 14 Julie 2006 20:05:39 GMT -6

Ou regering. resepte gebruikte prariehonde.

Ek het 'n aas gemaak van vrot hertvleis en 'n paar ansjovis met 'n dosis sout en gliserien waarvan die coyote net gehou het.

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 20:46:50 GMT -6

nvwolfer
Skinner.
/> />

Plasing deur nvwolfer op 14 Julie 2006 20:52:27 GMT -6

coyotewhisperer
Demoman.

Plasing deur coyotewhisperer op 14 Julie 2006 21:11:46 GMT -6

Brian Roberts kaasaas is na my mening presies wat u soek. Dit sal die reaksie kry as u soek, hulle kan dit nie alleen laat nie.

Plasing deur robertw op 14 Julie 2006 21:39:58 GMT -6

Ek het 'n paar van O'gs Getter Bait gebruik. Hy benodig 'n plaagdodertoestemming, voordat hy dit aan u verkoop.

Brians Kaas aas LYK BAIE GELDIG (nie dieselfde nie, maar naby genoeg). Ek het nog nooit die kans gehad om aas van Brians te gebruik nie, so ek weet nie of dit dieselfde reaksie sal oplewer as Ogs getter aas nie.

Plasing deur robertw op 14 Julie 2006 21:41:43 GMT -6

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 22:00:24 GMT -6

Plasing teen 3n op 15 Julie 2006 4:45:48 GMT -6

Plasing deur bobwendt op 15 Julie 2006 6:13:00 GMT -6

ChrisM
DreamWeaver

Plasing deur ChrisM op 15 Julie 2006 7:24:59 GMT -6

Mike, ek het gevind dat die meeste "getter lokaas" wat gedurende die koeler maande werk, byna waardeloos is gedurende die somerhitte.

U kan Carmans "Trails End" probeer. Hier buite is dit die beste wat ek gevind het vir gebruik in die hitte.

Dit help ook om u aanbieding hierdie tyd van die jaar aan te pas. Het nog nooit die Collurm -toestel gebruik nie, so ek weet nie of dit moontlik is nie, maar as u die aas "kop" 'n bietjie onder die grondvlak kan plaas of moontlik 'n paar vuisgrootte rotse rondom die "kop" kan plaas (miskien tussen die kop en die lus?) verminder die rol en verhoog trekke.

rk660
DreamWeaver

is 'n deeltydse medepligtige.


M-44 lokaas

nuut

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 19:52:25 GMT -6

Op soek na 'n paar aasvoorstelle wat 'n 'byt -en -trek' -reaksie by honde kan veroorsaak. Ek werk tans 'n paar voorstedelike coyote met die Collarum-toestel, wat 'n sneller bevat wat soortgelyk is aan die M-44.
Ek gebruik tans 'n paar kommersiële en tuisgemaakte konkoksies, maar wil graag ander voorstelle vir 'n verandering hê.
Baie dankie,
Mike

Plasing deur dj88ryr op 14 Julie 2006 19:54:23 GMT -6

mees interessante mens in die wêreld
DreamWeaver

Plasing deur mostinterestingmanintheworld op 14 Julie 2006 20:05:39 GMT -6

Ou regering. resepte gebruikte prariehonde.

Ek het 'n aas gemaak van vrot hertvleis en 'n paar ansjovis met 'n dosis sout en gliserien waaroor die coyote net gehou het.

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 20:46:50 GMT -6

nvwolfer
Skinner.
/> />

Plasing deur nvwolfer op 14 Julie 2006 20:52:27 GMT -6

coyotewhisperer
Demoman.

Plasing deur coyotewhisperer op 14 Julie 2006 21:11:46 GMT -6

Brian Roberts kaasaas is na my mening presies wat u soek. Dit sal die reaksie kry as u soek, hulle kan dit nie alleen laat nie.

Plasing deur robertw op 14 Julie 2006 21:39:58 GMT -6

Ek het 'n paar van O'gs Getter Bait gebruik. Hy benodig 'n plaagdodertoestemming, voordat hy dit aan u sal verkoop.

Brians Kaas aas LYK BAIE GELDIG (nie dieselfde nie, maar naby genoeg). Ek het nog nooit die kans gehad om aas van Brians te gebruik nie, so ek weet nie of dit dieselfde reaksie sal oplewer as Ogs getter aas nie.

Plasing deur robertw op 14 Julie 2006 21:41:43 GMT -6

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 22:00:24 GMT -6

Plasing teen 3n op 15 Julie 2006 4:45:48 GMT -6

Plasing deur bobwendt op 15 Julie 2006 6:13:00 GMT -6

ChrisM
DreamWeaver

Plasing deur ChrisM op 15 Julie 2006 7:24:59 GMT -6

Mike, ek het gevind dat die meeste "getter lokaas" wat gedurende die koeler maande werk, byna waardeloos is gedurende die somerhitte.

U kan Carmans "Trails End" probeer. Hier buite is dit die beste wat ek gevind het vir gebruik in die hitte.

Dit help ook om u aanbieding hierdie tyd van die jaar aan te pas. Het die Collurm -toestel nog nooit gebruik nie, so ek weet nie of dit moontlik is nie, maar as u die aas "kop" 'n bietjie onder die grondvlak kan plaas of moontlik 'n paar vuisgrootte rotse rondom die "kop" kan plaas (miskien tussen die kop en die lus?) verminder die rol en verhoog trekke.

rk660
DreamWeaver

is 'n deeltydse medepligtige.


M-44 lokaas

nuut

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 19:52:25 GMT -6

Soek 'n paar aasvoorstelle wat 'n 'byt -en -trek' -reaksie by honde kan veroorsaak. Ek werk tans 'n paar voorstedelike coyote met die Collarum-toestel, wat 'n sneller bevat wat soortgelyk is aan die M-44.
Ek gebruik tans 'n paar kommersiële en tuisgemaakte konkoksies, maar wil graag ander voorstelle vir 'n verandering hê.
Baie dankie,
Mike

Plasing deur dj88ryr op 14 Julie 2006 19:54:23 GMT -6

mees interessante mens in die wêreld
DreamWeaver

Plasing deur mostinterestingmanintheworld op 14 Julie 2006 20:05:39 GMT -6

Ou regering. resepte gebruikte prariehonde.

Ek het 'n aas gemaak van vrot hertvleis en 'n paar ansjovis met 'n dosis sout en gliserien waarvoor die coyotes net gehou het.

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 20:46:50 GMT -6

nvwolfer
Skinner.
/> />

Plasing deur nvwolfer op 14 Julie 2006 20:52:27 GMT -6

coyotewhisperer
Demoman.

Plasing deur coyotewhisperer op 14 Julie 2006 21:11:46 GMT -6

Brian Roberts kaasaas is na my mening presies wat u soek. Dit sal die reaksie kry as u soek, hulle kan dit nie alleen laat nie.

Plasing deur robertw op 14 Julie 2006 21:39:58 GMT -6

Ek het 'n paar van O'gs Getter Bait gebruik. Hy benodig 'n plaagdodertoestemming, voordat hy dit aan u sal verkoop.

Brians Kaas aas LYK BAIE GELDIG (nie dieselfde nie, maar naby genoeg). Ek het nog nooit die kans gehad om aas van Brians te gebruik nie, so ek weet nie of dit dieselfde reaksie sal oplewer as Ogs getter aas nie.

Plasing deur robertw op 14 Julie 2006 21:41:43 GMT -6

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 22:00:24 GMT -6

Plasing teen 3n op 15 Julie 2006 4:45:48 GMT -6

Plasing deur bobwendt op 15 Julie 2006 6:13:00 GMT -6

ChrisM
DreamWeaver

Plasing deur ChrisM op 15 Julie 2006 7:24:59 GMT -6

Mike, ek het gevind dat die meeste "getter lokaas" wat gedurende die koeler maande werk, byna waardeloos is gedurende die somerhitte.

U kan Carmans "Trails End" probeer. Hier buite is dit die beste wat ek gevind het vir gebruik in die hitte.

Dit help ook om u aanbieding hierdie tyd van die jaar aan te pas. Het nog nooit die Collurm -toestel gebruik nie, so ek weet nie of dit moontlik is nie, maar as u die aas "kop" 'n bietjie onder die grondvlak kan plaas of moontlik 'n paar vuisgrootte rotse rondom die "kop" kan plaas (miskien tussen die kop en die lus?) verminder die rol en verhoog trekke.

rk660
DreamWeaver

is 'n deeltydse medepligtige.


M-44 lokaas

nuut

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 19:52:25 GMT -6

Soek 'n paar aasvoorstelle wat 'n 'byt -en -trek' -reaksie by honde kan veroorsaak. Ek werk tans 'n paar voorstedelike coyote met die Collarum-toestel, wat 'n sneller bevat wat soortgelyk is aan die M-44.
Ek gebruik tans 'n paar kommersiële en tuisgemaakte konkoksies, maar wil graag ander voorstelle vir 'n verandering hê.
Baie dankie,
Mike

Plasing deur dj88ryr op 14 Julie 2006 19:54:23 GMT -6

mees interessante mens in die wêreld
DreamWeaver

Plasing deur mostinterestingmanintheworld op 14 Julie 2006 20:05:39 GMT -6

Ou regering. resepte gebruikte prariehonde.

Ek het 'n aas gemaak van vrot hertvleis en 'n paar ansjovis met 'n dosis sout en gliserien waarvoor die coyotes net gehou het.

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 20:46:50 GMT -6

nvwolfer
Skinner.
/> />

Plasing deur nvwolfer op 14 Julie 2006 20:52:27 GMT -6

coyotewhisperer
Demoman.

Plasing deur coyotewhisperer op 14 Julie 2006 21:11:46 GMT -6

Brian Roberts kaasaas is na my mening presies wat u soek. Dit sal die reaksie kry as u soek, hulle kan dit nie alleen laat nie.

Plasing deur robertw op 14 Julie 2006 21:39:58 GMT -6

Ek het 'n paar van O'gs Getter Bait gebruik. Hy benodig 'n plaagdodertoestemming, voordat hy dit aan u sal verkoop.

Brians Kaas aas LYK BAIE GELDIG (nie dieselfde nie, maar naby genoeg). Ek het nog nooit 'n kans gehad om Brians -aas te gebruik nie, so ek weet nie of dit dieselfde reaksie sal oplewer as Ogs getter -aas nie.

Plasing deur robertw op 14 Julie 2006 21:41:43 GMT -6

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 22:00:24 GMT -6

Plasing teen 3n op 15 Julie 2006 4:45:48 GMT -6

Plasing deur bobwendt op 15 Julie 2006 6:13:00 GMT -6

ChrisM
DreamWeaver

Plasing deur ChrisM op 15 Julie 2006 7:24:59 GMT -6

Mike, ek het gevind dat die meeste "getter lokaas" wat gedurende die koeler maande werk, byna waardeloos is gedurende die somerhitte.

U kan Carmans "Trails End" probeer. Hier buite is dit die beste wat ek gevind het vir gebruik in die hitte.

Dit help ook om u aanbieding hierdie tyd van die jaar aan te pas. Het nog nooit die Collurm -toestel gebruik nie, so ek weet nie of dit moontlik is nie, maar as u die aas "kop" 'n bietjie onder die grondvlak kan plaas of moontlik 'n paar vuisgrootte rotse rondom die "kop" kan plaas (miskien tussen die kop en die lus?) verminder die rol en verhoog trekke.

rk660
DreamWeaver

is 'n deeltydse medepligtige.


M-44 lokaas

nuut

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 19:52:25 GMT -6

Op soek na 'n paar aasvoorstelle wat 'n 'byt -en -trek' -reaksie by honde kan veroorsaak. Ek werk tans 'n paar voorstedelike coyote met die Collarum-toestel, wat 'n sneller bevat wat soortgelyk is aan die M-44.
Ek gebruik tans 'n paar kommersiële en tuisgemaakte konkoksies, maar wil graag ander voorstelle vir 'n verandering hê.
Baie dankie,
Mike

Plasing deur dj88ryr op 14 Julie 2006 19:54:23 GMT -6

mees interessante mens in die wêreld
DreamWeaver

Plasing deur mostinterestingmanintheworld op 14 Julie 2006 20:05:39 GMT -6

Ou regering. resepte gebruikte prariehonde.

Ek het 'n aas gemaak van vrot hertvleis en 'n paar ansjovis met 'n dosis sout en gliserien waarvan die coyote net gehou het.

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 20:46:50 GMT -6

nvwolfer
Skinner.
/> />

Plasing deur nvwolfer op 14 Julie 2006 20:52:27 GMT -6

coyotewhisperer
Demoman.

Plasing deur coyotewhisperer op 14 Julie 2006 21:11:46 GMT -6

Brian Roberts kaasaas is na my mening presies wat u soek. Dit sal die reaksie kry as u dit soek, hulle kan dit nie met rus laat nie.

Plasing deur robertw op 14 Julie 2006 21:39:58 GMT -6

Ek het 'n paar van O'gs Getter Bait gebruik. Hy benodig 'n plaagdodertoestemming, voordat hy dit aan u sal verkoop.

Brians Kaas aas LYK BAIE GELDIG (nie dieselfde nie, maar naby genoeg). Ek het nog nooit 'n kans gehad om Brians -aas te gebruik nie, so ek weet nie of dit dieselfde reaksie sal oplewer as Ogs getter -aas nie.

Plasing deur robertw op 14 Julie 2006 21:41:43 GMT -6

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 22:00:24 GMT -6

Plasing teen 3n op 15 Julie 2006 4:45:48 GMT -6

Plasing deur bobwendt op 15 Julie 2006 6:13:00 GMT -6

ChrisM
DreamWeaver

Plasing deur ChrisM op 15 Julie 2006 7:24:59 GMT -6

Mike, ek het gevind dat die meeste "getter lokaas" wat gedurende die koeler maande werk, byna waardeloos is gedurende die somerhitte.

U kan Carmans "Trails End" probeer. Hier buite is dit die beste wat ek gevind het vir gebruik in die hitte.

Dit help ook om u aanbieding hierdie tyd van die jaar aan te pas. Het nog nooit die Collurm -toestel gebruik nie, so ek weet nie of dit moontlik is nie, maar as u die aas "kop" 'n bietjie onder die grondvlak kan plaas of moontlik 'n paar vuisgrootte rotse rondom die "kop" kan plaas (miskien tussen die kop en die lus?) verminder die rol en verhoog trekke.

rk660
DreamWeaver

is 'n deeltydse medepligtige.


M-44 lokaas

nuut

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 19:52:25 GMT -6

Op soek na 'n paar aasvoorstelle wat 'n 'byt -en -trek' -reaksie by honde kan veroorsaak. Ek werk tans 'n paar voorstedelike coyote met die Collarum-toestel, wat 'n sneller bevat wat soortgelyk is aan die M-44.
Ek gebruik tans 'n paar kommersiële en tuisgemaakte konkoksies, maar wil graag ander voorstelle vir 'n verandering hê.
Baie dankie,
Mike

Plasing deur dj88ryr op 14 Julie 2006 19:54:23 GMT -6

mees interessante mens in die wêreld
DreamWeaver

Plasing deur mostinterestingmanintheworld op 14 Julie 2006 20:05:39 GMT -6

Ou regering. resepte gebruikte prariehonde.

Ek het 'n aas gemaak van vrot hertvleis en 'n paar ansjovis met 'n dosis sout en gliserien waaroor die coyote net gehou het.

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 20:46:50 GMT -6

nvwolfer
Skinner.
/> />

Plasing deur nvwolfer op 14 Julie 2006 20:52:27 GMT -6

coyotewhisperer
Demoman.

Plasing deur coyotewhisperer op 14 Julie 2006 21:11:46 GMT -6

Brian Roberts kaasaas is na my mening presies wat u soek. Dit sal die reaksie kry as u dit soek, hulle kan dit nie met rus laat nie.

Plasing deur robertw op 14 Julie 2006 21:39:58 GMT -6

Ek het 'n paar van O'gs Getter Bait gebruik. Hy benodig 'n plaagdodertoestemming, voordat hy dit aan u verkoop.

Brians Kaas aas LYK BAIE GELDIG (nie dieselfde nie, maar naby genoeg). Ek het nog nooit die kans gehad om aas van Brians te gebruik nie, so ek weet nie of dit dieselfde reaksie sal oplewer as Ogs getter aas nie.

Plasing deur robertw op 14 Julie 2006 21:41:43 GMT -6

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 22:00:24 GMT -6

Plasing teen 3n op 15 Julie 2006 4:45:48 GMT -6

Plasing deur bobwendt op 15 Julie 2006 6:13:00 GMT -6

ChrisM
DreamWeaver

Plasing deur ChrisM op 15 Julie 2006 7:24:59 GMT -6

Mike, ek het gevind dat die meeste "getter lokaas" wat gedurende die koeler maande werk, byna waardeloos is gedurende die somerhitte.

U kan Carmans "Trails End" probeer. Hier buite is dit die beste wat ek gevind het vir gebruik in die hitte.

Dit help ook om u aanbieding hierdie tyd van die jaar aan te pas. Het die Collurm -toestel nog nooit gebruik nie, so ek weet nie of dit moontlik is nie, maar as u die aas "kop" 'n bietjie onder die grondvlak kan plaas of moontlik 'n paar vuisgrootte rotse rondom die "kop" kan plaas (miskien tussen die kop en die lus?) verminder die rol en verhoog trekke.

rk660
DreamWeaver

is 'n deeltydse medepligtige.


M-44 lokaas

nuut

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 19:52:25 GMT -6

Soek 'n paar aasvoorstelle wat 'n 'byt -en -trek' -reaksie by honde kan veroorsaak. Ek werk tans 'n paar voorstedelike coyote met die Collarum-toestel, wat 'n sneller bevat wat soortgelyk is aan die M-44.
Ek gebruik tans 'n paar kommersiële en tuisgemaakte konkoksies, maar wil graag ander voorstelle vir 'n verandering hê.
Baie dankie,
Mike

Plasing deur dj88ryr op 14 Julie 2006 19:54:23 GMT -6

mees interessante mens in die wêreld
DreamWeaver

Plasing deur mostinterestingmanintheworld op 14 Julie 2006 20:05:39 GMT -6

Ou regering. resepte gebruikte prariehonde.

Ek het 'n aas gemaak van vrot hertvleis en 'n paar ansjovis met 'n dosis sout en gliserien waarvoor die coyotes net gehou het.

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 20:46:50 GMT -6

nvwolfer
Skinner.
/> />

Plasing deur nvwolfer op 14 Julie 2006 20:52:27 GMT -6

coyotewhisperer
Demoman.

Plasing deur coyotewhisperer op 14 Julie 2006 21:11:46 GMT -6

Brian Roberts kaasaas is na my mening presies wat u soek. Dit sal die reaksie kry as u soek, hulle kan dit nie alleen laat nie.

Plasing deur robertw op 14 Julie 2006 21:39:58 GMT -6

Ek het 'n paar van O'gs Getter Bait gebruik. Hy benodig 'n plaagdodertoestemming, voordat hy dit aan u verkoop.

Brians Kaas aas LYK BAIE GELDIG (nie dieselfde nie, maar naby genoeg). Ek het nog nooit die kans gehad om aas van Brians te gebruik nie, so ek weet nie of dit dieselfde reaksie sal oplewer as Ogs getter aas nie.

Plasing deur robertw op 14 Julie 2006 21:41:43 GMT -6

Mike Tucker
Demoman.

Plasing deur Mike Tucker op 14 Julie 2006 22:00:24 GMT -6

Plasing teen 3n op 15 Julie 2006 4:45:48 GMT -6

Plasing deur bobwendt op 15 Julie 2006 6:13:00 GMT -6

ChrisM
DreamWeaver

Plasing deur ChrisM op 15 Julie 2006 7:24:59 GMT -6

Mike, ek het gevind dat die meeste "getter lokaas" wat gedurende die koeler maande werk, byna waardeloos is gedurende die somerhitte.

U kan Carmans "Trails End" probeer. Hier buite is dit die beste wat ek gevind het vir gebruik in die hitte.

Dit help ook om u aanbieding hierdie tyd van die jaar aan te pas. Het die Collurm -toestel nog nooit gebruik nie, so ek weet nie of dit moontlik is nie, maar as u die aas "kop" 'n bietjie onder die grondvlak kan plaas, of 'n paar vuisgrootte rotse rondom die "kop" kan plaas (miskien tussen die kop en die lus?) verminder die rol en verhoog trekke.

rk660
DreamWeaver

is 'n deeltydse medepligtige.


Kyk die video: Myne Vir Vanand


Kommentaar:

  1. Seleby

    FULL !!!

  2. Taukus

    Korrekte antwoord

  3. Makis

    Ek wens geluk dit lyk my dit is die wonderlike idee

  4. Ariyn

    Stem absoluut saam met jou. Hierin is en is iets die goeie idee. Dit is gereed om jou te ondersteun.

  5. Yahya

    Offtopic. How did you promote your blog?



Skryf 'n boodskap