af.acetonemagazine.org
Nuwe resepte

Hoender levesa [sop] met rosyne

Hoender levesa [sop] met rosyne


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.


hierdie sop is tradisioneel in Transsilvanië

  • rug, nek, hoenderhok
  • 4 wortels
  • 1 patrollie
  • 1 klein seldery
  • 2 aartappels
  • 1 klein soetrissie
  • 1 klein rooi ui
  • 1 lourierblaar
  • 10 peperkorrels
  • 4 knoffelhuisies
  • sout
  • groen pietersielie
  • pt razalai:
  • 2 eiers
  • sout
  • hoeveel meel dit bevat

Porsies: 6

Voorbereidingstyd: meer as 120 minute

RESEP VOORBEREIDING Hoender levesa [sop] met gerasperde:


  1. die vleis word gewas, die groente, skoongemaak en gewas.

  2. hulle word saam met sout na smaak, peper, lourierblare in 'n pot water gesit.

  3. Ek het 'n uur lank in die drukkoker gekook.

  4. Om te rasper, gaan soos volg te werk: klits 2 eiers met 'n bietjie sout en knie met meel soos dit bevat; die resultaat is 'n elastiese deeg, dit moet 'n bietjie moeiliker wees om deur die groot rasper te word. As u die deeg skraap, kan u dit op 'n vel papier of 'n skoon lap laat droog lê. Om die proses te bespoedig, plaas ek dit in die voorverhitte oond en sorg dat dit nie brand nie.

  5. Kook die rosyne in soutwater, sif en voeg die warm sap by met wortels en groen pietersielie.

  6. in die dele van Salaj word die vleis van die sop in warm olie gebraai totdat dit knapperig word, die groente uit die sop word bygevoeg, dit word gebraai, terwyl dit geroer word sodat dit nie brand nie en dit word bedien met groen pietersielie.

Wenke webwerwe

1

As die hoender tuisgemaak is, sit ek minder vleis, omdat ek baie vet is.

2

deur in 'n drukkoker te kook, bly die sop helder


Hoender noedelsop

In die kombuis moedig almal, onder leiding van my, u aan om altyd nuwe dinge te probeer. En ek doen dit: ek is altyd op soek na nuwe resepte, ek probeer kombinasies en bestanddele, om my geliefdes te verras en, hoekom nie, myself te verras. Maar dan is daar dae wat u niks nuuts wil probeer nie, dae wat u net wil huis toe kom, weer 'n kind is, die kos geniet wat warm op die tafel wag as u van die skool af kom. . Vir daardie dae, vir die dae dat kos meer 'n verband vir die siel is en 'n rede om te glimlag as 'n manier om ons honger te stil, is daar resepte soos vandag - Hoender noedelsop.

In my gesin was hoendersop altyd op die voorgrond, 'n sop wat ons almal om die tafel gebring het, op vakansiedae of op 'n eenvoudige Donderdag. Omdat ouma Sia weet hoe om hoendersop 'n kuns te maak en ons almal betrek het: my oupa het kukta (drukkoker) voorberei, ons het haar gehelp om die groente skoon te maak, my broer het haar altyd probeer oortuig om op te gee vir die groen pietersielie in die resep, my ma het die bestanddele vir die Boeuf -slaai voorberei, wat onsigbaar gevolg het nadat Buni die hoendersop gedreineer het.

Omdat ons so naby aan Kersfees is, saam met Baneasa Paasfees Ons het daaraan gedink om 'n ander video -resep vir u te bring wat u aan die een kant sal leer hoe om dit te gebruik Noedels met 8 eiers van Baneasa in 'n heerlike resep vir "Hoendersop soos ouma" en tweedens om 'n resep vir die siel te bring, voorberei deur ouma Sia self. U ken Buni Sia al 9 jaar sedert ek die blog van Teo's Kitchen begin het, en baie van die resepte wat u op die blog probeer het en so lief is, is haar resepte. Vandag het ek haar saam met my na die kombuis gebring, met haar magiese hande, om ons te leer hoe om hoendernoedelsop te maak.

Bestanddeel:

  • 500 g hoendervleis
  • 5-6 wortels
  • 'n pietersielie wortel
  • 'n groot stuk seldery
  • 'n wit ui
  • sout na smaak
  • 200 g noedelsneste met 8 Baneasa -eiers
  • groen pietersielie

Klik op PLAY vir die video -resep vir Chicken Noodle Soup!

[boks tipe = & # 8221note & # 8221 size = & # 8221large & # 8221 style = & # 8221 omring & # 8221] Waarom ek en Buni Sia noedels met 8 eiers van Baneasa gekies het vir ons resep is "Hoendernoedelsop?" [ /boks]

✓ hulle is presies soos tuisgemaakte pasta, met vloeibare eiers, nie met eierpoeier nie

✓ het 'n spesiale vorm van neste die enigste pasta -neste met eier wat jy in die winkels vind

✓ die feit dat hulle dit het 8 eiers dit gee hulle die spesiale smaak, presies die smaak van die tuisgemaakte noedels wat Buni vir die sop gemaak het toe ons klein was, maar ook die spesifieke kleur van die tuisgemaakte noedels

✓ jy kan die hele neste kook of jy kan dit kap voordat jy dit kook, om 'n langer of korter noedel aan die einde te geniet, afhangende van jou voorkeure

Ek en Buni bedank u uit die diepte van ons harte dat u 9 jaar by ons was en ek hoop dat u dit van nou af sal wees, want Buni het nog baie om my te leer!


Wat u met twee eiers kan doen (3): semolina -kluitjies

Dit is natuurlik net vir die meer gevorderde holsters, maar hulle pas goed in die huis van 'n man van beide geslagte. Die sop is hier.

Daarom, bestanddele:
2 eiers (geskei in eierwitte en eiergele)
oor 1 koppie van grys
Knippie van sout

Klits die eierwitte met 'n vurk met sout, harde skuim. Voeg die eiergele een vir een by, deur om te keer. Deur om te draai, neem ons die semolina op totdat ons die spoor van die vurk deur die samestelling sien.

Ons neem 'n lepel geweek in kokende soutwater of sop en vorm kluitjies. Ons kook hulle. As ons dit in water gekook het, haal ons dit met 'n klitser uit en sit dit in die sop. Eet.

Deel met ander lui mense:

Waardeer:


Hoenderborscht met tuisgemaakte noedels tradisionele Moldawiese resep

Hoenderborscht met tuisgemaakte noedels tradisionele Moldawiese resep. Hoe om tuisgemaakte hoenderborsch of hoender (sap) met noedels of eierlappe te maak? Suur hoendersop met 'n bietjie borsjt. Watter groente en groente moet jy by die tradisionele borsjt van pluimvee voeg? Hoe word tuisgemaakte noedels gemaak? 'N Outentieke Moldawiese resep vir tuisgemaakte hoenderborsjt. Hoe word borsjt gemaak?

Hierdie tuisgemaakte noodle hoender borsch resep is deur ons dierbare vriend aan ons gestuur Mya Benea van Galați. Sy het dit voorberei en afgeneem, volgens die familie se ou borschtresep, soos haar ma en ouma doen. Dit is basies 'n suur hoendersop (sap, zamă) met borsjt aan die einde.

In Transsylvanië en Banat maak ons ​​duidelike hoendersop met tuisgemaakte noedels of donsige semolina -kluitjies, ongekookte & # 8211 sien die resep hier. Dit is heeltemal verskillende geregte, en daarom het ek gedink ek sal jou wys hoe om 'n hoendersop te maak volgens die Moldawiese resep.

Die bestanddele is natuurlik baie belangrik, van pluimvee (pluimvee, land) tot groente en tuisgemaakte borsjt. Kyk hier hoe dit vol word tuisgemaakte borsjt van nuuts af of met kleure.

Hierdie resep is deel van Die versameling Roemeense resepte - 100 jaar sedert die Groot Uniekyk hier.

Uit die onderstaande hoeveelhede lei dit tot ongeveer. 12 porsies hoenderborscht met tuisgemaakte noedels.


Aangedryf deur Juicer.io

(5 punte / totale stemme: 279)

cornelia 11 jaar gelede - 8 Februarie 2009 12:47

Re: Hoendernoedelsop

* Vir diegene wat van tuisgemaakte noedels hou, maar nie die moeite wil doen om dit volgens die klassieke resep (uit deegvelle) voor te berei nie, het ek 'n vinnige resep, waarvan die resultaat minstens so goed is (en die voorkoms, miskien selfs meer " opvallend "= esteties.):

- Sit 2 eiers, 'n eetlepel olie, 2 eetlepels water en 1/2 teelepel sout in 'n bak
- Hulle veg goed met die doel
- Voeg bietjie vir bietjie by met 'n lepel wit meel tot 'n pasta dik is, die konsekwentheid van 'n dik room
- Giet hierdie pasta in 'n spritz (posh) of selfs in 'n klein plastieksak (wat, nadat ons die samestelling geplaas het, een van die hoeke aan die basis gesny het)
- Maak 'n baie klein vuur vir die sop en wag 2-3 minute totdat die vloeistof in die pot amper nie meer waai nie. Slegs dan begin ons die pot noedels los: pers die liggies saggies en laat die pasta voortdurend en konsentries vloei, begin met die gebied naaste aan die mure van die pot en eindig met die sentrale area.
- Nadat ons al die pasta klaar gesit het, laat die vuur nog 1-2 minute prut (sonder om in die pot te roer!), Waarna ons dit matig maak (die sop moet effens begin kook).
- As die noedels na die oppervlak van die sop styg, is dit amper gereed, laat dit slegs 1-2 minute prut en skakel die hitte af.

* Aanvanklik is die noedels langer, maar as ons die poetsmiddel deur die sop sit om dit op die borde te sit, breek dit en bly dit die regte grootte.
* Omdat dit 'n paar snitte is wat gevorm is, het die voorbereiding die naam saamgevoeg met MOLD
* Gietstukke is ook wonderlik in groentesop of sous, veral by pluimvee.

Ek hoop jy geniet. Hulle het die kwaliteit om ons die onvergeetlike smaak van ouma se sop of sous binne 'n kort tydjie en met 'n maksimum visuele effek te gee!

Ioana, weet dat u dit sonder kommer kan gebruik: moenie u sop warm maak nie!

Ioana 11 jaar gelede - 8 Februarie 2009 12:58

Re: Hoendernoedelsop

Ek gebruik 'n soortgelyke tegniek om kluitjies in souse te maak, byvoorbeeld hier by papricas [skakel], maar ek het die gate van 'n rasper gebruik om die deeg te laat val en daarom het ek die deeg 'n bietjie meer konsekwent gemaak

dit is baie vinnig en effektief in voedsel, jy het reg

cornelia 11 jaar gelede - 8 Februarie 2009 13:45

Re: Hoendernoedelsop

In ons land, in Moldawië, word die noedels van harde deeg en op 'n groot rasper in sop genoem. "lappe." Ek gebruik dit nie baie vir sop nie, want ek is versot op die helderheid daarvan. Of, die "zdentzele", klein, 'n bietjie verontrustend, terwyl die "gooi" kinders! Maar ek gebruik dit baie suksesvol, gekook in melk, in 'n tyd toe my kinders klein was en moeg was vir semolina en ryspoeding. (Destyds was daar nie, soos nou, soveel graansoorte nie - ek het net koringvlokkies beskikbaar)

Ioana 11 jaar gelede - 8 Februarie 2009 16:28

Re: Hoendernoedelsop

daar is geen lappe wat ek met paprika gemaak het nie, en in ons land maak hulle so iets vir sop, dit word razalai genoem, harde deeg wat op 'n rasper gegee word.

Ek het 'n sagte deeg gemaak wat ek deur die rasper laat vloei wat horisontaal op die pot geplaas is. hy drup eenvoudig die deeg deur die gate. die deeg moet die konsekwentheid hê van die een wat jy in die sak gesit het, net die rasper het geen rande om so 'n sagte deeg te hou nie en ek maak iets tussen die gerasperde deeg en joune. maar nou het ek my spesiale gereedskap vir so iets geneem, dit is soos 'n skeermes met rande, ek sal dit binnekort met die gereedskap plaas

Nelutza 11 jaar gelede - 12 Maart 2009 14:28

Re: Hoendernoedelsop

En ek maak sop in 3 ure. Ek spandeer in elk geval 'n halwe dag in die kombuis

Ioana 11 jaar gelede - 12 Maart 2009 16:04

Re: Hoendernoedelsop

maar moenie die 3 uur misloop nie! in die eerste uur moet jy af en toe regtig skuim, dus bly naby. gedurende hierdie tyd berei ek gewoonlik die tweede kursus voor. dan kan u in die oorblywende 2 uur alles doen, u hoef nie eers in die kombuis te bly nie. die laaste keer dat ek by die supermark gaan inkopies doen het en toe ek terugkom, was die sop gereed.

mya 11 jaar gelede - 23 Mei 2009 18:43

Re: Hoendernoedelsop

dit is 'n wonderlike resep, ek hou baie daarvan en my man is mal daaroor

sori 11 jaar gelede - 12 Julie 2009 20:13

Re: Hoendernoedelsop

jy kan dit ongeveer 45 minute in 'n drukkoker kook en dit is reg.

Ioana 11 jaar gelede - 13 Julie 2009 11:59

Re: Hoendernoedelsop

Ek sal probeer, maar dit kom duidelik uit in die drukkoker, alhoewel jy dit nie skuim nie? glip jy dit net aan die einde?

cris 11 jaar gelede - 3 Augustus 2009 04:21

Re: Hoendernoedelsop

dankie vir die wenke. as dit vir my interessant is, is ek aanvanklik akm ..
resep en superrr

alina 11 jaar gelede - 29 Augustus 2009 08:50

Re: Hoendernoedelsop

Ek hou nie regtig daarvan nie, maar elkeen met sy eie smaak

nicoleta 11 jaar gelede - 17 September 2009 17:47

Re: Hoendernoedelsop

Ek hou baie van die resep. Op die oomblik doen ek dit, ek hoop dit is goed

lucia 11 jaar gelede - 18 September 2009 12:40

Re: Hoendernoedelsop

Dit is 'n goeie resep, maar ek kook die hoender eers, skuim goed. maak die skuim skoon en voeg die groente by. hulle kook vinnig. Zeef dan die sop en voeg die gaar noedels by. vir 'n beter smaak aan die einde voeg ek 'n paar stukkies wortels en vars pampoen by. maar, vir 'n nog beter smaak, voeg 1 eetlepel Maggi by-die geheim van groentesmaak. goeie eetlus. Ek dink ek is die jongste hier ... maar ek maak supeee. mmm. goeie, ek sê nie dat dit deur my gemaak is nie, maar almal wat geëet het, het my geprys.

alina 11 jaar gelede - 12 Oktober 2009 13:39

Re: Hoendernoedelsop

Ek is bly dat ek nie net 'n obsessie gehad het met die duidelikheid of eerder die onreinheid van my hoendersop nie. Ek kan nie wag om hierdie resep te probeer nie. Ek het ander wonderlike resepte gesien. Wel, ek is nou 'n huisvrou.

Ioana 11 jaar gelede - 12 Oktober 2009 15:00

Re: Hoendernoedelsop

Alina, jy is nie alleen nie, veral met die kos wat ek van kleins af geken het.

dana 11 jaar gelede - 27 November 2009 16:16

Re: Hoendernoedelsop

Ek voel die reuk van sop. Dit is fantasties. Hier in Italië is nie al die bestanddele vir sop nie. Dit smaak een keer per jaar goed as ek na die land gaan. Soms raak jy moeg vir die foto's

dj_vasylyk91 11 jaar gelede - 30 November 2009 16:07

Re: Hoendernoedelsop

puiu 10 jaar gelede - 14 Desember 2009 12:29

Re: Hoendernoedelsop

saby 10 jaar gelede - 28 Januarie 2010 21:07

Re: Hoendernoedelsop

Dankie uit my hart, ek het pas sop klaar gemaak en ek dink ek sou baie gesukkel het sonder u hulp! Ek het die hele hoender geneem en dit was wonderlik! baie dankie, soen jou!

Livia 10 jaar gelede - 23 Februarie 2010 19:37

Re: Hoendernoedelsop

Gooi uie nie in sop nie?
Nou maak ek ook 'n goeie sop ... ek sal sorg vir die kookfase. Ek het dit nooit belangrik geag nie. al laat ons dit op lae hitte. Ek het geweet my ma het dit gedoen.

Marina 10 jaar gelede - 28 Februarie 2010 19:19

Re: Hoendernoedelsop

Ek het dit ook vandag probeer, en dit was ffff goed.
Dit is 'n super resep!
Baie dankie!

ione 10 jaar gelede - 18 Maart 2010 14:42

Re: Hoendernoedelsop

Ek hou baie van die sop en dit is fffff lekker nou maak ek dit

VSimona_Karla 10 jaar gelede - 21 Maart 2010 14:33

Re: Hoendernoedelsop

Nou maak ek ook 'n hoendersop ... en ek hoop dit sal vir my uitkom sonder om gesteur te word. Ek sal u raad oorweeg. Baie dankie vir die raad.

VSimona_Karla 10 jaar gelede - 21 Maart 2010 14:35

Re: Hoendernoedelsop

Ons hou baie van die sop en dit is regtig gesond.

alexia 10 jaar gelede - 20 April 2010 08:48

Re: Hoendernoedelsop

ru -oliesop is my gunsteling.

anca 10 jaar gelede - 20 April 2010 10:47

Re: Hoendernoedelsop

Ioana, ek het 'n paar super goeie noedels "ontdek". Hulle word meer in die ONCOS -towenaar aangetref, maar dit het ook in ander verskyn. Skryf daarop HUTTON, die sak is groen en daar is baie verskeidenheid: ruiters, noedels, pasta, ens. hulle het 6 eiers en jy moet weet dat dit so is. Ek sê vir jou seker uit die bron. Dit is die moeite werd! Ek wag vir "reaksies"!

Ioana 10 jaar gelede - 20 April 2010 14:37

Re: Hoendernoedelsop

anca, ek sal hulle probeer en vertel hoe hulle gelyk het. Paasfees, soos geen noedels nie, verskaf my ouma my.

florina 10 jaar gelede - 4 Mei 2010 05:12

Re: Hoendernoedelsop

Baie geluk met die webwerf en hou aan met die goeie werk!

sp0nky 10 jaar gelede - 8 Mei 2010 13:26

Re: Hoendernoedelsop

Zuperrrrrr Sop) Ek probeer nou kyk wat uitkom))

Adrian 10 jaar gelede - 13 Mei 2010 12:56

Re: Hoendernoedelsop

Baie, baie koel wenk vir helder sop.

micutza 10 jaar gelede - 17 Mei 2010 12:58

Re: Hoendernoedelsop

iemand het gehoor dat jy gekookte hoender in warm water sit, ongeag die sop of sous, dan was dit onder lopende koue water en kook dit weer. Dit maak die sop duideliker en jy hoef nie meer te skuim nie.

Iri 10 jaar gelede - 19 Mei 2010 13:08

Re: Hoendernoedelsop

Vera 10 jaar gelede - 30 Junie 2010 09:04

Re: Hoendernoedelsop

Dit lyk goed.
Ek het 'n hoender uit die land wat ek sop gaan maak.
'N Goedheid sal uitkom
Baie soene.

Die onderwyser 10 jaar gelede - 30 Junie 2010 20:29

Re: Hoendernoedelsop

Ek is ook nuuskierig oor soveel vroue. "pan" as u nog tyd het om te blog en kommentaar te lewer, ens.
Dis buite die onderwerp.

Onderwerp:
F goeie sop. Ek gly dit gewoonlik met gaas. : D kom listiger uit.
Goeie eetlus.

Sy 10 jaar gelede - 25 Julie 2010 14:54

Re: Hoendernoedelsop

Ek weet nie hoe ander dit doen nie, maar vir 'n goeie smaak van die noedels en die sop kook ek die noedels afsonderlik vir elke porsie (ek laat die sop sonder die noedels in die yskas). Hierdie voorbereiding duur nie lank nie, en die noedels proe elke dag vars.
Goeie eetlus!

Crina Morari 10 jaar gelede - 11 Augustus 2010 11:02

Re: Hoendernoedelsop

my gunsteling en f goeie winter in plaas van koue pille

DJ Sandu 10 jaar gelede - 10 September 2010 05:05

Re: Hoendernoedelsop

Ek verstaan ​​jou glad nie in byna alle GULIA-vergeet-my-nie-resepte. is ev.belangrik na smaak moet noodwendig 1/2 kop gulie ogulie heel sop te soet maak

Andrei 10 jaar gelede - 20 September 2010 12:34

Re: Hoendernoedelsop

Groete Groete. Kan jy my 'n bietjie raad gee oor die hoender wat gekook en in stukke gesny word? Dankie by voorbaat.

Ioana 10 jaar gelede - 20 September 2010 13:10

Re: Hoendernoedelsop

in stukke gesny wat beter in die pot pas.

bubulina 10 jaar gelede - 27 September 2010 17:17

Re: Hoendernoedelsop

Adriana 10 jaar gelede - 21 Oktober 2010 16:57

Re: Hoendernoedelsop

Hoendersop is goed met semolina -kluitjies

maryi 10 jaar gelede - 19 November 2010 11:19

Re: Hoendernoedelsop

Ek sit 'n ui saam met die groente in die sop, en nadat ek dit skuim, voeg ek peperkorrels by.

oli 10 jaar gelede - 22 November 2010 11:34

Re: Hoendernoedelsop

Ek doen dit nou, ek het 'n groot en vet hoender. Ek verwyder byna al die vel, hoewel ek baie daarvan hou, maar dit verhoog cholesterol, want dit lyk vir my asof dit uit 'n ander storie kom. , Haal ek die helfte uit nadat dit gaar is en berei ek die tweede gang voor: rys met hoender of hoender met tamatiesous, knoffel en groen basiliekruid.

ana maria 10 jaar gelede - 28 November 2010 17:44

Re: Hoendernoedelsop

hoendersop is baie goed ek het dit vandag gemaak, maar ek laat die wortel binne met 'n bietjie pietersielie aan die einde en natuurlik die noedels.

die huishoudster: & # 41 9 jaar gelede - 21 Desember 2010 16:28

Re: Hoendernoedelsop

nou maak ek vir die eerste keer hoendernoedelsop. Op die eerste oogopslag lyk dit maklik, maar dit lyk asof ek op die ou end 'n paar eksistensiële angs het, en ek sal spyt wees dat ek my kop vasgemaak het. Wat my die meeste bang maak, is dat ek die sop vir 3 UUR moet kook. Onmiddellik was dit binne 3 minute gereed))

Ioana 9 jaar gelede - 21 Desember 2010 17:31

Re: Hoendernoedelsop

maar sekerlik verdwyn jou angs nadat jy dit geproe het, tuisgemaakte hoendersop is ook 'n medisyne vir die siel

nog 'n huishoudster: & # 41 9 jaar gelede - 9 Januarie 2011 10:24

Re: Hoendernoedelsop

heerlike resep! Jammer dat ek nie 'n prentjie kan plaas nie

Ioana 9 jaar gelede - 9 Januarie 2011 11:20

Re: Hoendernoedelsop

uitstekend! stuur die prentjie na ioana by e-recipes dot ro

Andreea 9 jaar gelede - 12 Januarie 2011 14:25

Re: Hoendernoedelsop

Jy het my lus gemaak. vandag sal ek ook hoendersop maak. maar met dye, want ek het al 'n paar daarvan by die huis en dan sal ek dit vir 'n beeslaai gebruik. jammie

cbee 9 jaar gelede - 19 Januarie 2011 18:30

Re: Hoendernoedelsop

f goeie sop, dankie. wat kan jy doen met groente en vleis wat jy nie in sop wil hê nie?

Ioana 9 jaar gelede - 19 Januarie 2011 18:38

Re: Hoendernoedelsop

Ek eet groente sodra ek dit uit die sop haal, maar daarmee kan jy ook 'n beeslaai met vleis maak. Ek maak nog steeds hierdie pasta met hoenderborsies: [skakel]
of maak die bors in repies oop en maak 'n slaai met seldery en appels [skakel]

angy 9 jaar gelede - 8 Februarie 2011 14:13

Re: Hoendernoedelsop

Ek gee die groente gewoonlik deur 'n sif, behalwe die rooi. Dit behou sy helderheid, maar kry ook 'n mooi kleur. Natuurlik word die noedels apart gekook en dan by die sop gevoeg. Ten minste hoef hulle nie bekommerd te wees nie

Georgiana 9 jaar gelede - 4 April 2011 10:40

Re: Hoendernoedelsop

Ek sit ook 'n ui. die sop kom nog lekkerder uit

Ioana 9 jaar gelede - 4 April 2011 10:43

Re: Hoendernoedelsop

rustig kan jy uie sit. Ek vind dit te soet, so ek laat dit weg in die hoendersop.

cristina 9 jaar gelede - 20 April 2011 17:52

Re: Hoendernoedelsop

dit is die beste resep van almal, die smaak is soos die een toe my ouma dit gemaak het. ons is mal daaroor. miskien plaas jy ander resepte vir sop, tipe twee.

Mona 9 jaar gelede - 21 April 2011 11:07

Re: Hoendernoedelsop

Maar Maggi is ongesond. Beter sonder. Dit is beter om meer groente by te voeg. Ek voeg 'n bietjie peper en ui by.

sarah 9 jaar gelede - 21 April 2011 17:30

Re: Hoendernoedelsop

weet iemand hoe om my voorstelle te gee, wat om te doen met die hoender in die sop? Dankie . Gelukkige Paasfees!! Laat ons onthou dat die Here Jesus lewe !!

Ioana 9 jaar gelede - 21 April 2011 18:05

Re: Hoendernoedelsop

sarah, jy kan gekookte vleis by gebruik
- slaaie (kyk op die webwerf in die afdeling "slaaie": daar is baie soos hierdie: koolslaai met hoender, slaai met hoender en mielies, verskillende slaaie, slaai met seldery en appel, slaai met hoender en lemoene, ens. )
- hoenderpipetpasta: [skakel]
- of selfs hoendersout: [skakel]
- quesadilla met hoender: [skakel]

Ek 9 jaar gelede - 10 September 2011 20:20

Re: Hoendernoedelsop

* as ons die hoender in koue water kook, sal die sop beter uitkom as ons inteendeel wil hê dat die vleis lekkerder smaak, dit in kookwater kook

Ek verstaan ​​niks hier nie: ek het 'n keuse tussen goeie sop of vleis. En hoe kan ek 'n goeie sop kry as die vleis nie lekker smaak nie?

'N Kind 9 jaar gelede - 13 September 2011 13:10

Re: Hoendernoedelsop

Dit is goed ek het dit geëet terwyl ek siek was en ek voel nou SUPER. Ek beveel aan met wortels met baie klein snye. Ongelukkig weet ek nie hoe om te doen nie, ek is 12 jaar oud, my ma het 'n Knorr -koevert geneem. Wat ek weet is as jy doen met Knorr laat die water prut en sit dan Knorr. Dit kom uitstekend uit. Vir diegene wat sop maak, respekteer ek en SPORT BY DIE WERK

Catalina 9 jaar gelede - 13 September 2011 17:19

Re: Hoendernoedelsop

Ek het 'n pb. Ek kook persoonlik nie, maar my kêrel maak heerlike kos. maar die laaste keer dat hy 'n hoendersop gemaak het (om nie te praat nie: ons laat dit nie duidelik nie, ons hou 'n bietjie groente en vleis, want dit is baie lekker). Ek het dit vir ongeveer drie dae gelos ... in die yskas 'n paar dae omdat dit goed is en gebreek is. Ek het die volgende dag opgemerk dat dit fermenteer (), maar omdat ek niks weet van kook nie, het ek gedink dit is nie sleg nie (ek hoop nie dat ek te naïef was nie) en dan jak ek. dit was verby.
Ek het gedink miskien ontbreek 'n bestanddeel. sakke het. maar ek is nie seker nie. hulp.

Ioana 9 jaar gelede - 13 September 2011 17:34

Re: Hoendernoedelsop

Hoendersop hou ongeveer 3 dae in die yskas. as dit vinniger breek, beteken dit dat u dit eendag 'n bietjie langer weggelaat het en dat dit in hierdie hitte gebreek het. Ek het dit gely toe my ma vir my hoendersop gestuur het, en as dit buite warm was, totdat dit my bereik het, dit is maksimum 2 uur, was dit gebreek. Wees dus versigtig om kos te hou, want dit is warm buite, want sommige sal vinnig bederf.

Roxanna Mika 9 jaar gelede - 15 September 2011 10:08

Re: Hoendernoedelsop

Is dit 'n sonde om die noedels wat jy koop aan te trek?
Ek het tans nie huisnoedels nie

Ioana 9 jaar gelede - 15 September 2011 10:14

Re: Hoendernoedelsop

geen probleem. jy sit die huis as jy dit het, as jy dit nie het nie. belangriker is dat die sop goed is.

Roxanna Mika 9 jaar gelede - 15 September 2011 10:21

Re: Hoendernoedelsop

ja, en ek hoop dat ons daarvan hou (veral my kêrel, meer pretensieus).
Ek wil graag die helfte van die sop en sop van Radauti maak, ek hoop dat hy ten minste een, indien nie albei, daarvan hou.
Ek het hom net gevra of hy ooit so iets geëet het en hy het nee gesê (die waarheid is dat sy ma gesterf het toe hy jonger was en ek verstaan ​​dat hy nie veel gehad het om hom met tradisionele kos te bederf nie): |
weereens baie dankie uit die diepte van my hart vir al die resepte en al die wenke, julle is wonderlik.

Roxanna Mika 9 jaar gelede - 16 September 2011 00:35

Re: Hoendernoedelsop

Sun ASA teleurgesteld. Ek het ongeveer 4,5 liter water op die vuur gesit en uiteindelik het ek skaars 2 liter sop oorgehad. Ek weet regtig nie waar ek verkeerd gegaan het nie ... moes ek langs die pad met water gevul word ??

Ioana 9 jaar gelede - 16 September 2011 08:17

Re: Hoendernoedelsop

meer as 3 liter sop moes vir jou oorgebly het. het jy die deksel opgesit nadat jy skuim gemaak het?
dit moet egter nie in enige vorm met water gevul word tydens kook nie, dit sal die smaak verdun.

Roxanna Mika 9 jaar gelede - 16 September 2011 08:53

Re: Hoendernoedelsop

ja ja ja, nadat ek die pot met die servette afgevee het, het ek die deksel opgesit en een so gelos. intussen het ek 'n warm aartappelslaai gemaak en ek het ook voorberei wat ek nodig gehad het vir die Radauti -sop.
Ek het gedink om half, half .. sop en Radauti sop te maak .. en uiteindelik het ek net Radauti sop gemaak
in elk geval, ek het nog steeds 3 poetsmiddels gestop, ek het die noedels gesit en ek het dit gisteraand geëet, ten minste so. van wellus
dis nou dit. miskien is my deksels die probleem..alhoewel dit geskik is vir hierdie pot .. dit was 'n glas deksel, deursigtig.

carina 9 jaar gelede - 3 Oktober 2011 12:47

Re: Hoendernoedelsop

svs is 'n wonderlike resep wat ek probeer het, en dit het uitstekend gekom, nou is ek in Australië en ek lees graag resepte in Engels, maar dit is 'n bietjie moeilik om alles te verstaan, daarom het ek hierdie resep gekies

francesca 9 jaar gelede - 6 November 2011 11:00

Re: Hoendernoedelsop

TheBrain 9 jaar gelede - 14 November 2011 09:47

Re: Hoendernoedelsop

Hoendersop sonder uie?
Probeer om 'n heel ui en soetrissie (heel heel) by te voeg!

Laura 8 jaar gelede - 23 Januarie 2012 19:00

Re: Hoendernoedelsop

Ek het ook 'n probleem met troebel sop.
Sop hou van sop, maar my ma se sop kom troebel uit en irriteer my diep. Is kook op lae hitte ook van toepassing op sop?

Ioana 8 jaar gelede - 23 Januarie 2012 19:05

Re: Hoendernoedelsop

as u die vleis kook, ja. wat sit jy gewoonlik in sop?

Laura 8 jaar gelede - 23 Januarie 2012 19:34

Re: Hoendernoedelsop

Sit hoender of beesvleis in sop, borsjt, soms aartappels, noedels, wortels, rissies, bleikmiddel. Ek kan jou nie presies sê nie, my ma maak sop, maar die hoogtepunt is dat my ouma dieselfde sop maak en dat dit "duidelik" uitkom, en my ma nie. Soms kom hulle 'n bietjie te oranje uit.

Ioana 8 jaar gelede - 24 Januarie 2012 10:24

Re: Hoendernoedelsop

vir die duidelikheid, word die vleis stadig gekook en dan gespanne. maar wat die oranje kleur in sop gee, is wortels en rissies. hoe meer jy gebruik, hoe oranje sal die sop wees. en as jy dit kook, word dit meer oranje. Hier is 'n resep waarin ek die wortels verhard het: [skakel]. of hier, watter kleur het die sop slegs gekry van die verharding van die wortels: [skakel]
tamaties verander ook die kleur van die sop.
Ek dink nie lemoensop is troebel nie, ek hou daarvan dat hulle so kleurvol uitkom, daarom kook ek groente. net in sop hou ek daarvan om skoon te bly.

maar as u 'n duidelike sop wil maak, kan u die styl van die resep hier volg: [skakel]

Alexandra 8 jaar gelede - 25 Januarie 2012 11:10

Re: Hoendernoedelsop

Moet die sop nie skuim kry as daar net vleis in is sonder groente nie? Dit is hoe ek as kind by my ma geleer het.

Ioana 8 jaar gelede - 25 Januarie 2012 11:18

Re: Hoendernoedelsop

as jy vleis voor groente sit ja. as dit skuim, versamel jy skuim. of jy die groente voor of na skuim sit, beïnvloed nie die helderheid van die sop nie.

Iulia 8 jaar gelede - 28 Januarie 2012 19:51

Re: Hoendernoedelsop

Uit my eie ervaring:
Die groente word later geplaas nadat dit skuim, omdat dit baie vinniger kook. Natuurlik, as dit 'n plattelandse hoender is wat hard kook. As dit 'n hoender is wat uit die winkel gekoop word, wat maklik kook, word die groente vinniger ingesit.
Die noedels kook as hulle geëet moet word. Kook die noedels die volgende dag voordat dit aan tafel bedien word.
Om dit so lank as moontlik te hou, word die sop (soos enige ander gereg) skielik afgekoel en dan in die yskas geplaas. As dit self laat afkoel, ontwikkel mikro -organismes, wat dit sal verander. Geverifieerde metode. Die higiëne van die bestanddele, eetgerei en die 'kok' speel natuurlik ook 'n groot rol.
In die drukkoker kom die sop duidelik en beter, omdat dit nie so baie kook dat die vitamiene vernietig word nie.

cecilia 8 jaar gelede - 20 Februarie 2012 12:34

Re: Hoendernoedelsop

Adina 8 jaar gelede - 30 Maart 2012 23:50

Ek maak sop op dieselfde manier! 'N Geheim om beter sop te kry! As u die gekookte kool aan die begin sit, voeg 'n medium ui by, heel! Na 40-50 minute kan u die ui verwyder, wat sy soetheid verlaat het (as u dit te lank laat, word dit bitter). Onder die groente voeg ek ook pastinaak by, maar nou hang dit ook af van die smaak aan die einde, ek voeg 'n teelepel magie by, die geheim van hoendersmaak. As daar 'n heerlike sop uitkom !! Soet en smaaklik! Goeie eetlus!!

Mija Carmen 8 jaar gelede - 5 April 2012 12:39

Re: Hoendernoedelsop

nou gaan ek dit ook doen. Ek was lankal nie ontsteld nie en ek wou nie hê die kluitjies moet donsig uitkom nie. kom ons kyk wat kom uit. Ek sal u binne 3 uur laat weet. Ek hoop dat sy uitkom en haar man ook behaag. pop

carmen 8 jaar gelede - 5 April 2012 14:12

Re: Hoendernoedelsop

Ek doen dit nie met noedels nie, ek hou nie van hoe dit uitkom nie. Miskien probeer ek die volgende keer as ek sop maak, miskien sal ek vordering maak met betrekking tot sop

Anna 8 jaar gelede - 10 April 2012 12:45

Re: Hoendernoedelsop

Moet die hoender skoon en vet wees?

Ioana 8 jaar gelede - 10 April 2012 13:24

Re: Hoendernoedelsop

maak dit nie skoon van vet nie. As u wil hê dat die sop 'maer' moet wees, dan sal die vet bo -op ophoop nadat dit gereed is en in die yskas wees, en u kan dit heeltemal of gedeeltelik opneem.

CRistina 8 jaar gelede - 20 April 2012 23:38

Re: Hoendernoedelsop

jy het die stappe gevolg deur jouself goed en korrek uit te druk en volgens almal se begrip vermoed ek. want ek het nou jou resep gevolg en 'n goeie ffff sop het uitgekom: D baie dankie vir die resepte en die hulp deur die voorbereiding te verduidelik: D

mary 8 jaar gelede - 3 Julie 2012 00:36

Re: Hoendernoedelsop

Ek het sop gemaak volgens jou resep. dit het baie lekker geword !! Baie dankie vir die resep !!

cristian 8 jaar gelede - 12 Augustus 2012 10:44

Re: Hoendernoedelsop

uie en peperkorrels ontbreek, dit is die volgende beurt, moenie vergeet om dit te sit nie

calin 8 jaar gelede - 15 September 2012 15:43

Re: Hoendernoedelsop

baie dankie dit het baie goed afgeloop

Stefana 8 jaar gelede - 2 Oktober 2012 14:03

Re: Hoendernoedelsop

Vir Catalina:
Sop of bid kos gaar gedurende die somer as dit baie warm is, moet afgekoel word sodra dit uit die vuur gehaal word.Laat koue water in die wasbak of 'n groter bak waarin jy die pot of pan met kos sit en die water verander wanneer dit verhit word om altyd koud te wees. Nadat dit afgekoel het (binne 'n maksimum van 'n halfuur), sit dit in die yskas. Nu se reincalzeste toata supa ci doar cat se consuma odata.

ana h acum 8 ani - 9 Octombrie 2012 14:50

Rsupa limpedee: Supa de pui cu taietei

supa ca sa fie limpede. se pune puiul si zarzavatul numai cand fiebe apa . nu in apa rece. si intr,adevar la foc numai cat se misca apa. succes

Ioana acum 8 ani - 9 Octombrie 2012 15:01

Re: Supa de pui cu taietei

la supe e indicat sa incepi cu apa rece pentru claritate, gust si textura. diferite componente din carne nu se dizolva la temp. mari, asa ca e bine sa incepi cu apa rece, altfel vei pierde o parte din gust.

ana h acum 8 ani - 9 Octombrie 2012 15:04

Re: Supa de pui cu taietei

fierberea la foc numai cat se misca apa

Ioana acum 8 ani - 9 Octombrie 2012 15:05

Re: Supa de pui cu taietei

ana h acum 8 ani - 9 Octombrie 2012 15:12

Re: Supa de pui cu taietei

mersi o sa incerc si eu cu apa rece.

Dierso acum 8 ani - 26 Octombrie 2012 20:59

Re: Supa de pui cu taietei

Buna tuturor!
Se poate sa imi dati si mie o idee ce sa fac cu carnea de pui ramasa? Nu prea imi vine in minte nici o reteta cu carne de pui fiarta in afara de salata beof )

Ioana acum 8 ani - 30 Octombrie 2012 10:17

Re: Supa de pui cu taietei

poti face pasta de pui: [link] sau poti sa o pui in salate (de exemplu aceasta [link] , dar sunt multe care cer carne de pui fiarta)

andreea acum 7 ani - 16 Decembrie 2012 16:02

Re: Supa de pui cu taietei

Je acum 7 ani - 4 August 2013 15:28

Re: Supa de pui cu taietei

Ma asteptam sa vad o bucata cat de mica de ceapa, morcov, patrunjel. insa nimic. Bunica o facea si cu legume, era delicioasa.
O supa doar cu fainoase pare trista,chiar daca poate fi gustoasa

Ioana acum 7 ani - 5 August 2013 08:49

Re: Supa de pui cu taietei

exista legume in supa, dar le scot la final pentru un aspect elegant. pur si simplu asa se serveste la noi supa de pui fiind considerata o supa de duminica si asa m-am obisnuit si eu. legumele fierte se mananca separat, fie doar cu sare, fie trase rapid in ulei aromat cu boia (asa le face bunica mea si sunt delicioase).

DANA acum 7 ani - 26 August 2013 15:33

Re: Supa de pui cu taietei

Va rog sa imi ziceti si mie cum e mai bine. am taietei de casa( patratele)..trebuie fierti separat sau adaugati direct in supa dupa ce am strecurat supa??

silvia acum 7 ani - 1 Septembrie 2013 11:26

Re: Supa de pui cu taietei

adauga si un catel sau 2 de usturoi, si supa va fi mult mai delicioasa

Ioana acum 7 ani - 2 Septembrie 2013 09:56

Re: Supa de pui cu taietei

Dana, raspunsul este in reteta.

Ioan Radu acum 7 ani - 15 Septembrie 2013 20:35

Re: Supa de pui cu taietei

Mie imi place foarte mult supa de pui cu taietei,dealtfel este o mancare usoara si consistenta. Carnea fiarta se poate praji putin in cuptor(dar nu mult) cu putin ulei si putina boia dulce.

Ioana acum 7 ani - 16 Septembrie 2013 09:25

Re: Supa de pui cu taietei

Ioan Radu, exact asa face si bunica-mea! la fel procedeaza si cu legumele fierte in supa, le caleste in ulei cu boia.

Alex Moisa acum 7 ani - 2 Octombrie 2013 15:52

Supa de pui cu taietei

Azi voi incerca prima data sa fac supa de pui.
Sper sa imi iasa limpede.
Si mersi pentru sfaturile postate!

ASPIDA acum 7 ani - 29 Octombrie 2013 20:01

Re: Supa de pui cu taietei

ca sa nu mai iasa tulbure: dupa ce fierbi taiteii,ii tii la apa rece si apoi ii pui in supa. asa ii speli de amidon si nu-ti mai tulbura supa,da?

Dinu acum 6 ani - 8 Decembrie 2013 12:17

Re: Supa de pui cu taietei

Dar cum ar fi ca piftia de curcan sa iasa tulbure? Urat de tot. Raspunsul l-am gasit intr-o carte de bucate: Dupa ce s-au separate legumele si carnea, se toarna un albus batut bine si se amesteca se mai da un clocot. Apoi se filtreaza. Albusul aduna urmele de spuma. (Eventual in albus se adauga putina apa.)
Cartea se numeste:"Bucatarie romaneasca" si este semnata de I.Negrea si F.Busca.

Ioana acum 6 ani - 9 Decembrie 2013 09:02

Re: Supa de pui cu taietei

Dinu, ai dreptatae, cea mai buna metoda pentru curatarea unui consomme este albusul de ou.

christyansen acum 6 ani - 3 Mai 2014 10:50

Re: Supa de pui cu taietei

Elena acum 6 ani - 7 Iunie 2014 18:45

Re: Supa de pui cu taietei

De obicei eu fierb carnea inainte de a o adauga in supa/ciorba pana face spuma . Dupa aceea o spal bine si o pun in alta apa calda, impreuna cu legumele . Apa in care a fiert initial o arunc . Este gresit ? Cineva mi-a spus ca in acea prima apa isi lasa carnea toate toxinele . Stiti cumva daca asa este , sau este un mit ? Pierd cumva gustul carnii prin acest procedeu ?

Ioana acum 6 ani - 7 Iunie 2014 20:08

Re: Supa de pui cu taietei

nu pierzi gustul carnii, dar la cum ai descris pasii pierzi din gustul supei e ok sa dai cateva clocote carnii ca sa se curete un pic de sange, iti va fi mai usor sa nu spumezi supa dupa aceea. eu fac acest pas (de fapt nu fierb carnea doar o acopar cu apa clocotita si o las 10-15 minute, apoi o spal bine cu apa rece) doar cand fac piftie pentru o supa super limpede. in rest prefer sa spumez supa si sa o fierb la foc mic sa nu pierd nimic din gustul ei.
cand spui ca pui apoi carnea in apa calda este un pic gresit, fiindca carnea pentru o supa gustoasa se pune in apa rece. doar carnea la care doresti sa-i pastrezi gustul se pune in apa calda/fierbinte.

Popeye acum 6 ani - 23 Iunie 2014 02:54

Re: Supa de pui cu taietei

Felicitari pentru reteta Ioana! Ar fi indicat sa pui si un inventar cu tigaile si oalele necesare pentru preparare, nu crezi? Mai ales pentru cine este la inceput. Eu am numarat 3 oale, am gresit?
Si nu ai scris cate grame de taietei se pun: 300, 500, 1 kg?

Ioana acum 6 ani - 23 Iunie 2014 07:58

Re: Supa de pui cu taietei

vasele sunt descrise in continutul retetelor (dimensiune daca e importanta, forma etc).
taietei fierbi cati doresti, depinde cat de deasa iti place supa. data viitoare cand fac, o sa-i cantaresc si o sa scriu si de acolo ajustezi tu cum iti place.

rely acum 6 ani - 29 Iunie 2014 14:33

Re: Supa de pui cu taietei

da cum poate fi o supa de pui fiarta timp de trei ore?deci cine spune ca bucataria romaneasca e varza,cam are dreptate,sau ma insel?puiul(daca e pui bineinteles)e cea mai frageda care din cate se stie,se fierbe doar pana isi pierde cruzimea,altfel ai impresia ca manci carton mai ales daca ati pus si legumele,nu e vba de tocana ci de supa .

Ioana acum 6 ani - 30 Iunie 2014 08:29

Re: Supa de pui cu taietei

rely, doar asa faci o supa buna, fierbi pana scoti toata "bunaciunea" (adica colagenul) din pui. pentru asta trebuie sa fierbi mult si bine. daca fierbi scurt, doar pana carnea e frageda, ai carne buna dar o supa chioara.

Ana acum 5 ani - 13 Decembrie 2014 10:16

Re: Supa de pui cu taietei

Supa e pe aragaz Am reapectat toate recomandarile. Sunt curioasa daca iese limpede ! Taiteii ii fierb toti odata, ii spal sub jet de apa,apoi pun cateva picaturi de ulei, ii amestec. Asa nu se lipesc. II adaug in farfurie numai inainte de servire si incalzesc la microunde.

Marina Crb acum 5 ani - 23 Mai 2015 11:32

Re: Supa de pui cu taietei

Este o reteta foarte gustoasa si deasemenea foarte usoara de preparat o recomand tuturor

Ovidius acum 4 ani - 7 Decembrie 2015 22:13

Re: Supa de pui cu taietei

Buna seara.
1) daca folositi pui de magazin supa va iesi albicioasa rar transparenta
2) pui de casa supa clara si galbena

Diana acum 4 ani - 2 Februarie 2016 14:04

Re: Supa de pui cu taietei

Luca Ioan Sorin acum 4 ani - 18 Februarie 2016 20:18

Re: Supa de pui cu taietei

Sunteti singura legatura pe care o mai am cu Romania(din pacate).Datorita retetelor dvs, imi mai alin dorul de tara(Ardeal).Mii de multumiri din Manchester.

Ioana acum 4 ani - 19 Februarie 2016 07:20

Re: Supa de pui cu taietei

salutari din CLuj ma bucur ca esti alaturi de noi, spor la bucatarit si sper din tot sufletul ca bucatele tale sa aiba gustul autentic ardelenesc.

Dann acum 4 ani - 27 Februarie 2016 16:55

Re: Supa de pui cu taietei

Sunt si eu curios cum pana mea fierbi ceva fara sa lasi sa bolboroseasca.

Ioana acum 4 ani - 27 Februarie 2016 19:29

Re: Supa de pui cu taietei

Intrebare fara sens, Scrie la pasul 2 sa dai la foc mic cat sa bolboroseasca usor.

Genyka acum 4 ani - 11 Mai 2016 12:59

Re: Supa de pui cu taietei

In sfarsit stiu de ce supa mea nu iesea limpede. Multumesc foarte mult! Nu mai zic de comentariile voastre din care am invatat alte trucuri utile ! Mare minune "internetul"

Tibi acum 4 ani - 30 Iulie 2016 11:47

Re: Supa de pui cu taietei

Mii de multumiri pentru reteta. Intradevar iese delicioasa. De obicei intru la intamplare dupa o reteta,nu caut un anumit site. Asa am ajuns si la reteta asta care e simpla fara"artificii si petarde" cum sunt in multe altele. Merci.

Ioana acum 4 ani - 3 August 2016 11:21

Re: Supa de pui cu taietei

Daniel acum 4 ani - 23 Septembrie 2016 21:02

Re: Supa de pui cu taietei

Bun bun . Eu la sfarsit toc si legumele si le las in supa ,sunt la dieta si nu o fac cu taitei . A iesit chiar foarte buna pentru prima mea supa . Mersi pentru reteta !

Loren acum 4 ani - 2 Octombrie 2016 14:03

Re: Supa de pui cu taietei

si ceapa nu puneti? Eu stiam ca se pune ceapa cu tot cu coaja ca sa dea culoare.

Ioana acum 4 ani - 2 Octombrie 2016 14:14

Re: Supa de pui cu taietei

mie mi se pare ca supa de pui iese prea dulce cu ceapa, de aceea nu pun. cat despre culoare, la supa folosesc intotdeauan pui de casa si nu mai e nevoie de altceva ca sa aiba culoare frumoasa.

Irimia acum 4 ani - 22 Octombrie 2016 11:38

Re: Supa de pui cu taietei

Eu supe, ciorbe, fara ciapa nu am mai auzit. Supa iese dulceaga de la morcovi.

Marian acum 4 ani - 26 Noiembrie 2016 15:47

Re: Supa de pui cu taietei

Supa limpede mi se pare cea mai buna dovada ca e facuta "de oras". Adica aia fara niciun gust( de obicei cu trick-ul magic: cubulet de pui).

Ioana acum 4 ani - 28 Noiembrie 2016 10:52

Re: Supa de pui cu taietei

nici vorba Mihai. si supa pe pui adevarata POATE fi clara, dar trebuie sa stii sa o prepari. daca urmezi instructiunile din reteta mea, asa va fi si supa ta de acum incolo. aur lichid!

Elena Crisan acum 3 ani - 10 Decembrie 2016 13:46

Re: Supa de pui cu taietei

Vai Ioana, de cati ani ma intreb cum de iese asa de limpede!? Merci! Asta fac de Craciun. trimit o foto daca iese limpede c a un citrin de Madeira
Te pup!

Ioana acum 3 ani - 12 Decembrie 2016 08:45

Re: Supa de pui cu taietei

Elena, foc mic si rabdare trebuie. si un pui de casa, altfel nu iese aurie.

Carmen Petrut acum 3 ani - 17 Septembrie 2017 16:19

Re: Supa de pui cu taietei

Acum am vazut comentariile asa ca raspunsul meu este cam tardiv..dar zic eu, bine venit. Eu fierb o ora puiul cu legume intregi , un morcov, un ardei gras, o ceapa si o felie de telina . Dupa o ora scot legumele ca ele si au facut treaba si pun altele la fel dar tocate marunt. Eu le las in ciorba si asa le mancam. Pentru culoare stiu un truc: pun o lingura de ulei cand pun morcovul si asta da o culoare galbena. Unii calesc morcov ras cam 5 min.si il pun in ciorba. Ca la ciorba de burta! Taieteii ii fierb separat in apa cu sare dar ii las fierti la jumatate. Apoi ii spal in apa calda si ii torn in supa fierbinte. Las asa cam 10 min sa se umfle in zeama si sa aiba gustul bun. In rest felicitari pentru indicatii si pofta buna!

Eugen acum 2 ani - 23 Martie 2018 18:16

Re: Supa de pui cu taietei

Supa arata bine, dar ma intreb si eu, dupa ce fierb 2 ore legumele alea, oare ce vitamine mai au in ele. In rest felicitari pentru delicioasele retete, va urmaresc cu placere.

Ioana acum 2 ani - 24 Martie 2018 18:59

Re: Supa de pui cu taietei

legumele sunt pentru aroma care o dau supei si vitaminele solubile in apa. in rest. oricum nu le servesc cu supa dupa cum vezi, sunt micul meu "treat". eventual pun un morcov in farfurie ca arata bine, cum am facut aici: [link]

Salomea Ciordas acum o ora - 30 Noiembrie 2020 13:32

Re: Supa de pui cu taietei

Daca pun la fiert puiul direct congelat se usuca carnea?

Ioana acum 4 minute - 30 Noiembrie 2020 14:34

Re: Supa de pui cu taietei

poti, probabil va dura mai mult pana se decongeleaza si trebuie spumata supa. mie imi place sa decongelez carnea ca sa o spal bine inainte si ca sa o miros, de aceea nu am pus carne congelata direct in supa de pui. dar nu cred sa iasa uscata.


Retete cu oua de gaina

Consulta aceste retete cu oua de gaina si prepara cele mai gustoase si sanatoase macaruri cu acest ingredient. Daca ai nevoie de inspiratie in bucatarie, vezi aceste retete cu oua de gaina si cu siguranta vei gasi ce sa gatesti!

Tip mancare +

  • Aperitive (247)
  • Bauturi (60)
  • Ciorbe (61)
  • Deserturi (362)
  • Feluri de mancare (678)
  • Garnituri (75)
  • Muraturi (12)
  • Salate (195)
  • Sosuri (66)
  • Supe (121)
  • Paine (18)
  • Mamaliga (6)
  • Finger Food (413)

Modalitatea de preparare +

Dupa anotimp +

Ingredientul principal –

  • Carne (469)
  • Fructe (374)
  • Lactate (500)
  • Legume (942)
  • Peste (102)
  • Fructe de mare (16)
  • Oua (245)
    • Oua de prepelita (7)
    • Oua de gaina (150)
    • Oua umplute (1)
    • Oua fierte (19)

    Durata prepararii +

    Dupa origine +

    • Romanesti (113)
    • Italiene (168)
    • Grecesti (19)
    • Americane (39)
    • Bulgaresti (2)
    • Frantuzesti (26)
    • Chinezesti (19)
    • Indiene (22)
    • Turcesti (17)
    • Mexicane (12)
    • Spaniole (8)
    • Unguresti (2)

    Dupa ocazie +

    Dupa ora mesei +

    Alte caracteristici +

    Eu una am o problemă mare . am rămas cu multe ouă fierte de la Paști. Așa că, din dorința de a le consuma repede, să nu se strice.